וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק נרתמה לביקור בוש

9.1.2008 / 11:59

החברה פרסה מאות קווי טלפון ותקשורת שייספקו נתונים לגופי ביטחון, תקשורת ודיפלומטיה בעת ביקור הנשיא האמריקאי

התגייסות הכללית לקראת ביקורו בישראל של נשיא ארה"ב, ג'ורג' בוש, לא פסחה גם על חברת בזק, שתספק מאות קווי טלפון אנלוגיים, עשרות מגה של תמסורת, קווי חוזי טלוויזיוניים וציוד תקשורת מתקדם נוסף.

הביקור של בוש בישראל דרש היערכות שיא של גופים מתחום הביטחון, התקשורת והדיפלומטיה, כשכל אלו נזקקים לכמות גדולה במיוחד של אמצעי תקשורת בתוך סד אילוצים כמו הצורך בפריש?ה מהירה ביותר, מיקומים בעייתיים ובעיקר הצורך באמינות גבוהה ביותר של קווי התקשורת השונים. החטיבה העסקית של בזק טיפלה בדרישות הקשורות לביקור בוש כמו במבצע צבאי לכל דבר, ועמדה בסטנדרטים מהגבוהים ביותר בעולם.

בסך הכל, בזק פרש?ה לקראת הביקור יותר מ- 400 קווי טלפון, עשרות מגה של חיבורי ADSL, כ- 20 קווי חוזי לרשתות הטלוויזיה השונות, חיבורי תמסורת מסוגים שונים וצירי PRI, תשתית אלחוטית ועוד עבודות מיוחדות במיקומים שונים בירושלים וברמת הגולן. בזק גם רישתה בכבל אופטי ואמצעים נוספים חדר תקשורת בינלאומי ייחודי בעיריית ירושלים, שיישרת עשרות עיתונאים וצוותי טלוויזיה מכל העולם.

בין הגופים שמקבלים שירותים מבזק במסגרת ביקור בוש נמצאים השגרירות האמריקנית, משטרת ישראל, משרד החוץ, רשות השידור, ערוץ 10, חדשות 2, לשכת העיתונות הממשלתית ועוד.

קובי פז, מנהל החטיבה העסקית בבזק: "היכולת לפרוש כמות כה גדולה של ציוד תקשורת בתוך זמן קצר, ובמקביל להבטיח אמינות גבוהה מוכיחה שוב את היתרון העצום שיש לבזק, העובדה שכל הגופים הגדולים המעורבים בביקור זה בחרו בבזק כספק שלהם, מוכיחה שגם הם מכירים ביכולות הייחודיות של בזק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully