וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי העזיבה, מגיע שלב ההכחשות

מיכאל רוכוורגר

10.1.2008 / 14:14

בעקבות השמועות כי לב לבייב עזב בגלל בעיות המיסוי, הוא מבהיר: "עברתי ללונדון כדי לרכז את כל העסקים הגלובליים של אפריקה"

מעט למעלה משבועיים לאחר שהודיע בעל השליטה באפריקה ישראל, לב לבייב, על עזיבתו ללונדון - הוא התייצב לראשונה בישראל, בפגישה שאולתרה על ידי דובריו מול התקשורת הישראלית, בכדי לנסות ולהתמודד מול השאלות הנוקבות באשר לנסיבות האמיתיות שהובילו אותו לעזוב את ישראל. עם זאת, מתשובותיו לא ניתן להסיק בוודאות מהן אותן הסיבות.

בישיבה של החברה בבית אפריקה ישראל - מלווה בממלא מקום המנכ"ל, נדב גרינשפון - ובניגוד לכל ההערכות ולמה שנכתב בתקשורת, הבהיר לבייב "לא עזבתי את ישראל, אלא עברתי ללונדון, כדי לרכז משם את כל העסקים הגלובליים של אפריקה, המתפרשים היום על פני לפחות תשע מדינות. איני יודע מנין צצו השמועות על בעיות המסים, לי בכל אופן לא ידוע דבר על כך - ואין לי כל בעיות עם רשויות המס".

לשאלה מדוע בחר לעבור דווקא ללונדון ולא למוסקווה, שם מרוכזת הפעילות העניפה של אפי נדל"ן ופיתוח, השיב לבייב שרוסיה מהווה מרכיב חשוב וניכר מעסקיה של אפריקה, אך החברה פועלת בעוד מדינות רבות נוספות. לבייב הוסיף כי הוא אמנם מודע לכך שמניית החברה אינה מפגינה ביצועים מרהיבים כיום, אך מי שיישאר איתה לאורך זמן, כפי שקרה בתקופות העבר, רק ירוויח מכך.

באשר לפעילויות אפריקה בארה"ב, לבייב נשמע אופטימי ביותר לגבי ההתפתחויות שם, והצהיר כי על אף משבר הסאבפריים והטלטלות שפקדו את השווקים, אפריקה ממשיכה להרוויח ולהתקדם בפרויקטים שלה כמתוכנן.

כאשר נשאל לבייב מדוע בחר בחיים היומרניים בבית מפואר בלונדון, לעומת ביתו הצנוע בבני ברק, ניסה לבייב להתחמק מלהשיב. הוא הוסיף כי במעברו ללונדון עם שלושת ילדיו הקטנים, הוא מקווה שיהיה לו יותר זמן לבלות עם המשפחה - ואת הצניעות הוא יותיר לעסקיה של אפריקה. לבייב נשאל גם אם הוא כועס על התקשורת. הוא נשמע מפויס וציין שאין לו כל כעסים על התקשורת, אלא להיפך, הוא שמח לראות את כולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully