וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורוניקס, חברה בת של קומברס אינפוסיס, מדווחת על חוזה בשווי התחלתי של 1.8 מיליון דולר עם רשות תחבורה מקומית בקליפורניה

גיא ימין

2.10.2001 / 15:29

לורוניקס תספק עד ל-630 מערכות הקלטה ואיחזור וידיאו ניידים לשימושם של נהגי רכבים ציבוריים; החוזה קיבל מימון פדרלי

קומברס אינפוסיס, חטיבת ניהול הווידיאו הדיגיטלי של קומברס טכנולוגיות , מדווחת היום כי החברה הבת שלה, לורוניקס, זכתה בחוזה עם רשות התחבורה של עמק סנטה קלרה (VTA), להתקנתן של מערכות אבטחה אלחוטיות מבוססות וידיאו. שוויו המוערך הראשוני של חוזה זה מסתכם ב-1.8 מיליון דולר, ויישומו צפוי לצאת לפועל במהלך השנה הנוכחית.

תרומתה של קומברס אינפוסיס להכנסותיה של קומברס לא עברה את רף ה-10% ברבעון השני, אך החברה מקווה כי בעקבות הביקוש הגובר למוצרי אבטחה תיהנה מגידול במכירותיה. קומברס אינפוסיס עצמה מספקת שירותי הקלטה ואיחזור מידע של וידיאו, אודיו ומידע, למוסדות אבטחה, לצורכי מעקב, ולמוקדי שירות.

ההערכה כי החברה תחווה גידול בביקושים אלה הובילה את קומברס אתמול להודיע על השקתם של קווי מוצרים ויישומים חדשים שתספק חטיבת קומברס אינפוסיס. וכך, הודיעה החברה על השקתו של קו מוצרים אלחוטיים, שיאפשר ביצוען של פעולות פיקוח והשגחה גם באמצעות מחשבי כף יד, וכן קבלה של הודעות אזהרה באמצעותם.

השירותים שתספק לורוניקס ל-VTA נכנסים לנישה זו. VTA צפויה לרכוש עד ל-630 מערכות לאוטובוסים ולרכבות באמצעות סיוע של מימון פדרלי. באמצעות המערכות שנרכשו יוכל הנהג ברכב הציבורי לשלוח צילומי וידיאו של אירוע חריג באמצעות לחיצה על כפתור אזהרה. המערכות גם צפויות לצמצם אירועי ונדליזם, על ידי מניעת כניסה לא חוקית לרכבים הציבוריים עם כניסתם לחניוני העצירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully