וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אן.די.אס תשלב את ערכת הגופן הקוריאני של Bitstream במערכות השידור שלה

דודי שני-גבאי

2.10.2001 / 17:27

הערכה מאפשרת להציג עד 17 אלף תווים בשפה הקוריאנית, אולם השימוש בה דורש מקום פנוי בזכרון המערכת של כ-KB400 בלבד

חברת אן.די.אס , המספקת אפליקציות אינטראקטיוויות לטלוויזיה דיגיטלית, וחברת Bitstream חתמו על חוזה ארוך טווח, לפיו תשלב אן.די.אס את ערכת הגופן הקוריאני של חברת Bitstream במערכות השידור הדיגיטליות שלה. המערכות פרוסות בקוריאה ע"י חברת SkyLife, אחת מחברות הלוויין הגדולות בקוריאה. מאן.די.אס לא נמסר מהו היקף החוזה במונחים כספיים, אולם נמסר כי מדובר בהיקף גדול.

ערכת הגופן הקוריאני של חברת Bitstream מותאמת למערכות קבועות, ומאפשרת למפתחים להשתמש בה תוך שמירה על ניצול נמוך של רמת הזיכרון במערכת. השימוש בפורמט זה מאפשר להציג עד 17 אלף תווים בשפה הקוריאנית, אולם דרישת המערכת עבור ערכה זו היא של כ-KB400 פנויים בזכרון בלבד.

מאן.די.אס נמסר כי השילוב בין שתי החברות כבר הוכיח עצמו בסין, וגרם להפחתה ניכרת בדרישות החומרה עבור הממירים; דבר שהביא לתוצאה המיידית של הפחתת המחיר עבור ממירים אלו.

חברת אן.די.אס, השייכת לקבוצת ניוז קורפ שבבעלות רופרט מרדוק, מספקת תוכנה לגישה מותנית ומערכות אינטראקטיוויות להעברה מאובטחת של בידור ומידע לממירים דיגיטליים לטלוויזיה ומחשבים אישיים. שווי השוק של אן.די.אס היום הוא כ-1.1 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully