וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינטון מציעה: השקעות במליארדים

סוכנויות הידיעות

11.1.2008 / 18:24

זוהי התוכנית המפורטת הראשונה לעזרה פיננסית מדינית שהציע מועמד כלשהו לנשיאות כדי לבלום המיתון. קלינטון: זהו צעד הכרחי

הילארי קלינטון, ממועמדי המפלגה הדמוקרטית לנשיאות ארה"ב, מתכוונת להציע חבילת השקעות חירום בסך 70 מיליארד דולר ובנוסף אולי אף תוכנית החזר מס בסך 40 מיליארד דולר, במטרה לנסות ולמנוע את המיתון המתקרב, דיווח ה"ניו יורק טיימס".

"בחנתי את נתוני האבטלה המעודכנים ואני חושבת כי הכרחי שנתחיל לנקוט בצעדים על מנת לעזור לאנשים המתמודדים עם המצב בשוק הדיור ולהעניק לכלכלה ולמדינה זריקת הביטחון", אמרה הסנטורית בראיון לעיתון.

תוכניתה של קלינטון תספק 30 מיליארד דולר עבור הקמת קרן חירום למשבר הדיור שמטרתה תהיה לעזור למשפחות בעלות הכנסה נמוכה שאינן מסוגלות לעמוד בתשלומי המשכנתאות; 25 מיליארד דולר על מנת לעזור למשפחות מעוטות יכולת לשלם את חשבונות ההסקה החורף; 10 מיליארד דולר על מנת להאריך את משך מתן דמי האבטלה לאנשים שאינם מצליחים למצוא עבודה; ו-5 מיליארד דולר עבור תוכניות חירום חלופיות, דיווח ה"טיימס". התוכנית להחזר מס בסך 40 מיליארד דולר תיושם רק במידה שהמצב הכלכלי יחמיר.

תוכניתה של קלינטון היא התוכנית המפורטת הראשונה לעזרה פיננסית מדינית שהציע מועמד כלשהו לנשיאות משתי המפלגות עד כה, ציין העיתון. תוכנית השקעות החירום של קלינטון תתווסף לגירעון התקציבי ולא תקוזז על ידי העלאות מס או קיצוצים בתקציב, אמר צוות הבחירות של המועמדת ל"ניו יורק טיימס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully