וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כי"ל תרכוש יחידת טיפול המים של הנקל

נתן שבע

13.1.2008 / 11:04

בכוונת החברה לשלב היחידה, שנרכשה מהקבוצה הגרמנית ב-60 מיליון יורו, ביחידה קיימת לתחום הטיפול במים במגזר כי"ל מוצרי תכלית

רכישה נוספת בשרשת הרכישות של כי"ל מוצרי תכלית בשנתיים האחרונות. החברה חתמה על הסכם לרכישת פעילות עסקית בתחום הטיפול במים של חטיבה מקבוצת הנקל (Henkel) הגרמנית. היקף העסקה עומד על כ-89 מיליון דולר (כ-60 מיליון יורו). כי"ל תממן את הרכישה ממקורותיה העצמיים וכן מקווי אשראי בנקאיים.

היחידה הנרכשת מוכרת מוצרים, שירותים וציוד לטיפול במים, בייחוד לתעשייה ובכלל זה, בין היתר, גם לתעשיית הפלדה, תחנות כוח, עיבוד מתכות, ייצור כימיקלים, פטרוכימיה, תעשיית מזון ומשקאות, לצורך טיפול במגדלי קרור, במערכות ייצור קיטור, מי שתייה בשפכים וטיהור מים, בעיקר בגרמניה, צרפת, ספרד, איטליה וטורקיה.

בכוונת כי"ל לשלב את הפעילות שנרכשה ביחידה העסקית הקיימת לתחום הטיפול במים במגזר כי"ל מוצרי תכלית, תוך ניצול סינרגיות תפעוליות ואחרות. הסינרגיה תבוא מתחום רכש חמרי גלם, במוצרים משלימים ובהתאמה גיאוגרפית של הפעילות.

לדברי החברה, רכישה זו תרחיב את סל המוצרים, השירותים, היישומים והידע אותם מציעה כי"ל מוצרי תכלית ללקוחותיה, ותרחיב את הפריסה הגיאוגרפית של שירותיה בתחום זה בארצות השונות. בנוסף, נועדה הרכישה לשפר את יכולות המחקר והפיתוח של כי"ל מוצרי תכלית בתחום זה על ידי תוספת של טכנולוגיות מתקדמות וקניין רוחני.

מחזור המכירות של היחידה הנרכשת עמד בשנת 2006 על כ-77 מיליון דולר, שיעור הרווח הגולמי הסתכם בכ-53% ושיעור הרווח התפעולי הסתכם בכ-13% (הכל לפי נתונים לא מבוקרים). ביחידה מועסקים כרגע כ-180 איש וצפוי כי רובם יועסקו בכי"ל בעקבות הרכישה.

  • עוד באותו נושא:
  • הנקל
  • מים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully