וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעומת עם הכספומט

ינאי ישראלי

13.1.2008 / 13:20

לקוחות דיסקונט התלוננו: כרטיסי כספומט שהונפקו לאחרונה לא מוציאים כסף. הבנק: תקלה ידועה, הלקוחות עודכנו וקיבלו כרטיסים חלופיים

כ-4,000 כרטיסי כספומט פגומים של בנק דיסקונט הונפקו בדצמבר האחרון על ידי חברת כא"ל (כרטיסי אשראי לישראל). ככל הנראה, מדובר בתקלה טכנית שבגינה נקבע תאריך ייצור שגוי על גבי הכרטיס, דבר שאינו מאפשר למשוך באמצעותו כסף ממכשירי הבנקט.

אחד מלקוחות דיסקונט סיפר לוואלה! עסקים, כי להפתעתו ולאכזבתו הרבה הוא לא הצליח למשוך כסף באמצעות הכרטיס החדש שסופק לו לאחרונה על ידי הבנק. "ניסיתי להוציא כסף בכמה כספומטים שונים, אך כל פעם קיבלתי הודעה שלא ניתן לספק את השירות", סיפר הלקוח. לדבריו, רק לאחר שפנה לאחד מסניפי הבנק נאמר לו, כי אם הכרטיס הונפק בחודש דצמבר אז ככל הנראה הוא פגום. לאחר שהתלונן על התקלה סיפק הבנק ללקוח כרטיס חדש.

מבנק דיסקונט נמסר בתגובה כי מדובר בתקלה טכנית ידועה, וכי הבנק עדכן את כלל הלקוחות שקיבלו את הכרטיסים הפגומים, ושלח להם בדואר כרטיס חלופי. "מדובר ב-4000 כרטיסים שהונפקו על ידי חברת כא"ל בדצמבר האחרון, כשעליהם נקבע תאריך ייצור שגוי. מיד לאחר שהתגלתה התקלה הונפקו כרטיסים חדשים, והם נשלחו לכל אותם לקוחות". בדיסקונט ביקשו להדגיש, כי הבנק הוא שיזם את הפנייה ללקוחות, וכי היא נשלחה מיד עם היוודע דבר התקלה, בצירוף כרטיס כספומט חלופי לכל הלקוחות בעלי הכרטיסים הפגומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully