וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכני הנסיעות מחריפים המאבק נגד לופטהנזה וסוויס

זוהר בלומנקרנץ

13.1.2008 / 16:57

יוזמים עצומה נגד החברות במחאה על ביטול עמלת הבסיס בשיעור של 7%. "לא נשתף פעולה עם ייקור כרטיסי הטיסה ע"ח ציבור הנוסעים"

מטה המאבק של סוכני הנסיעות החל בהחתמת עצומה נגד חברות התעופה לופטהנזה וסוויס, בעניין ביטול עמלת הבסיס בשיעור 7% על מכירת כרטיסי טיסה לחו"ל. המטה מזהיר מפני התייקרותם של כרטיסי הטיסה כתוצאה ממהלך זה - כך נודע היום ל-TheMarker.

''אל תפעלו באופן חריג - אל תפגעו בציבור הנוסעים", נכתב בכותרת העצומה. עוד נכתב כי "סוכני הנסיעות אינם מוכנים לשתף פעולה עם מהלך שיגרום להתייקרות כרטיסי הטיסה על חשבון ציבור הנוסעים".

המטה ממשיך באזהרותיו וכותב כי "סוכני הנסיעות מזהירים כי הנזק שמתכננות חברות לופטהנזה וסוויס לגרום לציבור הנוסעים עלול לחזור אליהן כבומרנג; סוכני הנסיעות קוראים לחברות לופטהנזה וסוויס לכבד את השיטה הנהוגה בישראל, לפני שיגרמו נזקים בלתי הפיכים".

סוכני הנסיעות: "לא מתנגדים עקרונית ל-0% עמלה"

מנכ"לי לופטהנזה וסוויס בישראל, עופר קיש ואבנר גורדון, פנו בתגובה ליו"ר התאחדות סוכני הנסיעות והתיירות בישראל, קובי קרני, וביקשו להיפגש עימו על מנת לדון באופן מקצועי בנושא.

במכתב המשותף של מנכ"לי לופטהנזה וסוויס בישראל ליו"ר התאחדות סוכני הנסיעות והתיירות בישראל נכתב כי "המסר שהובן על ידנו הוא שההתאחדות אינה מתנגדת עקרונית למהלך של 0% עמלה בשוק הנסיעות הישראלי על ידי לופטהנזה וסוויס, אך דורשת דיון ענייני פרטי ומקצועי על המרכיבים הטכנים והאדמינסטרטיווים השונים של 'המודל הישראלי' שייושם בישראל בתאריך בו תיושם עמלת 0%, כמו דמי הטיפול, תשלום בכרטיס אשראי, תאריך היישום וכו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully