וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת אספרסו בר מתרחבת

15.1.2008 / 13:32

הרשת פותחת שלושה סניפים חדשים בתל-אביב, הרצליה וקרית אונו, כחלק מרצונה להרחיב את פרישתה באזור המרכז ולבדל עצמה מהמתחרות

רשת בתי הקפה "אספרסו בר" מתרחבת, והיא תקים שלושה סניפים חדשים במקביל: במלון מנדרין בתל-אביב, ברחוב בן גוריון בהרצליה ובקניון קרית אונו. הקמת הסניפים החדשים, המצטרפים לשישה קיימים, היא פועל יוצא ממדיניותה של "אספרסו בר", רשת בתי הקפה הראשונה והוותיקה ביותר בארץ, להרחיב את פרישתה באיזור המרכז, ולהעמיק את מיתוגה ובידולה לעומת רשתות בתי הקפה האחרות. הסניף בהרצליה כבר נפתח, הסניף בקניון קרית אונו ייפתח בחודש פברואר, ואילו הסניף במלון מנדרין ייפתח בחודש אפריל.

היקף ההשקעה בהקמתו של כל סניף נאמד בין 300 אלף לחצי מיליון דולר. הסניפים החדשים משתרעים על ממוצע של 200 מ"ר, ומעוצבים על-ידי אדריכל הרשת, אלכס מייטליס, בכפוף לשפה העיצובית של הרשת, המבוססת על צבעי לבן-שחור-וירוק ליים. נוסף על בתי הקפה מפעילה "אספרסו בר" גם את "אספרסו בר דילייטס", חנות פתוחה למאפים, מעדנים וכלים לנוי ולאירוח הממוקמת בקניון רמת אביב, סמוך לבית הקפה, ואת "אספרסו בר קיוסק" הוא הקיוסק המשוחזר הראשון של תל אביב הממוקם בשד' רוטשילד בסמוך לבית הקפה .

במסגרת הרחבת הפעילות העסקית רכשה הרשת בכ- 2 מיליון שקל קונדיטוריה באיזור התעשייה סגולה בפתח-תקווה שהיה שייך לרשת הקונדיטוריות "טושה", בבעלותה של הפטיסיירית אסנת רוט. המפעל שנרכש מייצר את המאפים, הלחמים והקינוחים בעבור כל סניפי הרשת ובעתיד גם ישווק את המוצרים ללקוחות ייחודיים חיצוניים ונקראת "אספרסו בר בייקרי".

נורית רוה, הבעלים והמנכ"ל של "אספרסו בר": "כמי שנתנו לתל-אביב את האספרסו בר הראשון שלה, ברחוב יבנה בעיר, אנו רוצים להביא את חוויית ה'אספרסו בר' האותנטית גם מחוץ לתל-אביב. הסניפים החדשים הם חלק מתנופת ההתרחבות שאנו מתכננים לשנת 2008, הן בעזרת זכיינים והן בבעלות עצמית. מפעל המאפים יאפשר לנו לבסס פעילות עסקית חדשה, בתחום הפטיסרי בפרט ובתחום הקולינרי בכלל, מתוך כוונה לרכוש לעצמנו מעמד מוביל שוק גם בתחום זה".

מחזור המכירות השנתי של "אספרסו בר" מפעילות הסניפים בלבד נאמד בכ-20 מיליון ש"ח. להערכת רוה, בעקבות המהלכים העסקיים החדשים המחזור יגדל השנה בכ-50% ויעמוד על כ-30 מיליון ש"ח.

  • עוד באותו נושא:
  • אספרסו בר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully