וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארקיע מאיימת לייקר את מחיר הטיסות לאילת

זוהר בלומנקרנץ

20.1.2008 / 12:16

דורשת להחזיר את הפיקוח על מחירי הדלק. לטענתה, חברת פז הפכה למונופול בתחום שירותי התידלוק בשדות התעופה

חברת ארקיע תייקר מחיר הטיסות לאילת, אם לא יוחזר הפיקוח על מחירי הדלק - כך הודיעה היום (ראשון) חברת התעופה, שבבעלות האחים נקש. זאת, בהמשך לפניית באי כוחה המשפטיים, משרד עורכי הדין גדעון פישר ושות' לממונה על הגבלים עסקיים, רונית קן, בסוף השבוע שעבר, להכריז על חברת פז וחברת פז שירותי תעופה כמונופול בתחום שירותי תידלוק בשדות התעופה הפנים ארציים, הנמצאים בשליטת רשות שדות התעופה (רש"ת).

לטענת ארקיע, פז זכתה להיות ספק יחיד של שירותי תידלוק במכרז של רש"ת ביוני 2006, תוך התנייה, כי חברות התעופה לא יהיו רשאיות לרכוש את הדלק במישרין מחברות דלק אלא באמצעות הזוכה בלבד.

מאז הסרת הפיקוח על מחירי הדלקים, ב-1.1.2007 העלתה פז, לטענת ארקיע, את מחירי הדלקים בשיעור חד, הרבה מעבר לשיעור עליית כלל המחירים בשוק הדלק והיא אינה מאפשרת הנחת יתרון לגודל חברות התעופה הגדולות ביחס לאחרים. קרי, מחיר הדלק לארקיע, שמפעילה 20 טיסות לאילת מדי יום, זהה למחיר הדלק עבור בעל מטוס פרטי שטס פעם בשבוע משדה התעופה בהרצליה.

"הפקעת מחירי הדלקים גורמת לחברות התעופה הפסדים כספיים ניכרים. לכן, אם לא יוחזר הפיקוח על מחירי הדלק, תשקול ארקיע העלאה של מחירי הטיסות לאילת", נאמר בהודעת חברת התעופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully