וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית תל אביב נגד הג'קוזי של עפרה שטראוס

רז סמולסקי

20.1.2008 / 13:30

לטענת העירייה, שטראוס ובן-זוגה עדי קייזמן פלשו לשטח ציבורי של כ-600 מ"ר, בנו עליו בית עץ וג'קוזי והציבו כלובי ציפורים

עיריית תל אביב הגישה היום תביעה בבית משפט השלום נגד עפרה שטראוס ובן זוגה עדי קייזמן, בטענה כי השניים פלשו לשטח ציבורי בשכונת צהלה בתל אביב.

העירייה טוענת, באמצעות עורך הדין אילן שרקון, כי בני הזוג שטראוס-קייזמן פולשים לשטח ציבורי הסמוך לביתם וסיפוחו לביתם כחלק בלתי נפרד מהגינה. השניים גידרו את השטח המשתרע על פני כמעט 600 מ"ר בנו עליו בית עץ וג'קוזי על במה מעץ, שתלו בו צמחייה והציבו כלובי ציפורים.

מדובר בפלישה ישנה, שבוצעה על ידי הבעלים הקודמים של הבית בצהלה עוד בשנת 85'. לטענת העירייה בשנת 99', כאשר רכשה שטראוס את הבית, הובא לידיעתה על דבר הפלישה ומאז מנסה העירייה לפנות את השטח באמצעות מכתבי התראה. עוד מוסיפה העירייה באמצעות עו"ד שרקון כי בשנת 2004 היא קיבלה הבטחה בכתב לפינוי השטח.

משכשלו ניסיונות הפינוי פנתה העירייה לבית המשפט במטרה לקבל צו לפינוי הקרקע והריסת כל המבנים על חשבונם של בני הזוג.

נאבקים בנגע הפלישות

נראה שהעירייה החליטה לתקוף במלוא העוז את מגיפת הפלישות גם בשכונות היוקרה בצפון תל אביב. בשבוע שעבר פינתה העירייה בכוח פלישה של תושב אחר בשכונת צהלה, כרמל ורניה, שהואשם בפלישה לשטח ציבורי המשתרע על פני 200 מ"ר.

במלחמה נגד מגיפת הפלישות סורקת העירייה באמצעות צילומי אוויר את כל השטחים הציבוריים וכך מאתרת פלישות טריות מצד שכנים חמדניים ומפנה אותן במסגרת שלושים הימים הראשונים לפלישה.

הנתון המפתיע שנמסר מהעירייה הוא כי נגע הפלישות קיים בכל העיר לרבות שכונות היוקרה "בשכונת צהלה יש עשרות פלישות לשטחים ציבוריים, היום אנחנו מנהלים פינוי נגד כעשרים משפחות בצהלה שתוספות שטח של שמונה דונם באמצעות גידור והקמת גינות ומבני עץ". מציינת חנה רומנו, מנהלת מחלקת פיקוח ורישום באגף נכסי העירייה. לדבריה פינתה העירייה פלישה נוספת ברחוב כפר יונה ברמת אביב והוחל פינוי בשכונה צפונית אחרת, תל ברוך.

דוברם של עופרה שטראוס ועדי קייזמן מסר בתגובה כי טרם התקבל כתב תביעה בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully