וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכון מילוא שידרג את המערכת הממוחשבת למיון עובדים והוסיף בחינות מיוחדות לתחום ההיי-טק

עינב בן יהודה

3.10.2001 / 11:36

מנכ"ל מילוא: "ההחלטה להוסיף מבחנים שיסייעו באבחון עובדים לענף ההיי-טק, נבעה בעקבות פניות של חברות רבות המעונינות כיום לקצץ בהוצאותיהן"

מכון מילוא העוסק באבחון, הערכה ומיון עובדים, שידרג לאחרונה את מערכת פסיפס והוסיף מבחנים, שמטרתם אבחון מועמדים לחברות היי-טק.

מערכת פסיפס, שהושקה לפני כ-6 חודשים, הינה מערכת ממוחשבת הכוללת מבחני אישיות ומבחני כישורים. המערכת, המותקנת אצל הלקוח, מיועדת לחסוך את תהליך האבחון הארוך, הכולל מבחנים המתפרשים על פני יום שלם. הפעלת המערכת נעשית על ידי המועמד, העונה על המבחנים השונים, המותאמים על פי דרישות הלקוח. בסופם, מפיקה המערכת, שתוכננה על ידי ד"ר סוכר פרץ, דו"ח הבודק את התאמתו של המועמד לתפקיד ומספקת רשימת שאלות למראיין, המתבססות על הניתוח הראשוני.

נמרוד בצר, מנכ"ל מילוא, מציין כי לאחרונה נוספו למערכת מבחנים לאבחון עובדים לתחום ההיי-טק, שמטרתם העיקרית היא בחינת יכולת החשיבה האנליטית של המועמד. "ההחלטה להוסיף את המבחנים הללו למערכת, נבעה מפניות של חברות היי-טק רבות, המעוניינות, בעיקר היום, לקצץ בהוצאותיהן".

בצר מדגיש כי מטרת המערכת לסייע לחברות באבחון הראשוני של המועמדים, אך היא אינה יכולה להחליף את ימי האבחון המסורתיים הכוללים, בין השאר, ריאיונות עומק המתבצעים על ידי פסיכולוגים ודינמיקה קבוצתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully