וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופ אימאג' תבצע פרויקט בהיקף מיליוני דולר עבור איגוד הבנקים בברזיל

שלומי גולובינסקי

3.10.2001 / 13:03

הפרויקט יסתיים בתוך כשלושה חודשים; במסגרתו תוטמע פלטפורמת ה-eFlow של טופ אימאג', במערכות איגוד הבנקים בברזיל

חברת טופ אימאג' הנסחרת בנאסד"ק, זכתה בפרויקט לזיהוי ועיבוד דיגיטלי של מידע עבור איגוד הבנקים הברזילאי - FEBRABAN. הפרויקט מוערך במספר מיליוני דולר ועתיד להסתיים בתוך כשלושה חודשים. החוזה נחתם עם Politec, משווקת פיתרונות עיבוד מסמכים בברזיל, שתשמש כ-System Integrator בפרויקט זה.

במסגרת הפרויקט, תוטמע פלטפורמת ה-eFlow של טופ אימאג' במערכות איגוד הבנקים בברזיל. הפלטפורמה תעבד עשרות מיליוני מסמכים ויזואליים הכוללים מידע פיננסי, תאמת אותם, ותעבירם לבסיסי מידע ממוחשבים של האיגוד. ניר שושני, נשיא טופ אימאג' אמריקה, אמר כי הזכיה במכרז איגוד הבנקים מציב את החברה בחזית השוק בברזיל, בייחוד לאחר שביצעה בהצלחה את מפקד האוכלוסין בברזיל בשנת 2000. שושני משוכנע כי זכייה זו תוביל את החברה לפרויקטים בשווקים נוספים בדרום אמריקה".

טופ אימאג' פועלת בתחום פיתרונות לניהול והעברת מידע בארגון. החברה מפתחת ומשווקת את פלטפורמת eFLOW, פיתרון לזיהוי ולעיבוד דיגיטלי של מידע ממקורות שונים, המשמש בסיס תשתיתי לכל מוצרי TiS: Integra - למסמכים מובנים, Freedom - לחשבוניות ומסמכים לא מובנים, ו-Mobili - פיתרון חדשני המיועד לקשר עובדים ניידים למערכות המידע בארגון באמצעות PDAs.

לטופ אימאג' משרדים בישראל, גרמניה, אנגליה וארה"ב. מניות החברה נסחרות בארה"ב לפי שווי של 6 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully