וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני מאנה על גאידמק: "אין לו שם טוב"

נורית רוט

23.1.2008 / 14:25

מאנה הגיש לביהמ"ש כתב הגנה מפני תביעתו של גאידמק בעקבות ביטול עסקת טיב טעם: "מדובר באיש בעל מוניטין שלילי מובהק"

"ארקדי גאידמק הינו איל הון נטול עכבות אשר אינו בוחל בדבר, לרבות בעשיית שימוש פסול בהליכי משפט" - כך טוען רוני מאנה בכתב ההגנה שהגיש היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב. בכתב ההגנה מתגונן מאנה מפני התביעה שכנגד על סך 30 מיליון שקל שהגיש נגדו גאידמק, בעקבות ביטול עסקת טיב טעם.

מאנה אינו מסתפק בדברים אלו, ומוסיף כי לא נגרם נזק לשמו הטוב של גאידמק, "משום שאין לגאידמק שם טוב, ולכן לא יכול להיגרם נזק לשמו הטוב. חרף כל מאמציו, חרף הגימיקים שהוא מפעיל לצורכי יחסי ציבור, חרף היחצנים והעיתונאים שאת שירותיהם הוא שוכר, הרי שמדובר באיש בעל מוניטין שלילי מובהק, ולמצער אדם בעל מוניטין מפוקפק שרב הנסתר על הגלוי ביחס אליו, ובאשר לדרך שבה צבר את הונו".

מאנה, המיוצג על ידי עוה"ד רועי הלוי, יוסי שגב ואופיר נאור, טוען כי לגאידמק דפוס פעולה קבוע של הגשת תביעות מופרכות, במטרה להרתיע את יריביו מלעמוד על זכויותיהם. "זו היא דרכו של גאידמק, שפעם אחר פעם עושה שימוש במשאביו הכספיים הבלתי נדלים, על מנת לקנות לעצמו, לקדם ולהשיג לעצמו מטרות", נטען בכתב ההגנה. גם במקרה זה, נטען, כי מטרת התביעה היא להפעיל על מאנה לחץ פסול לסגת מהתביעות שהגיש נגד גאידמק בגין עסקות אוסיף וגלאון.

שיקולים פוליטיים

מאנה טוען כי גאידמק ביצע את עסקת טיב טעם משיקולים פוליטים, וכל שעניין אותו הוא מה יהיה הרווח הציבורי והפוליטי מהעסקה. לכן הוא בחר לבצע את העסקה בחופזה, מבלי לבצע בדיקת נאותות מסודרת לחברה.

לטענת מאנה, על בית המשפט לדחות את תביעתו של גאידמק ולחייבו בהוצאות לדוגמה, ואף להמליץ לגורמי אכיפת החוק לבחון נקיטת הליכים כנגדו בעבירות של שימוש לרעה בהליכי משפט.

ממשרד רונאל פישר המייצג את גאידמק נמסר כי טרם קיבלו את כתב ההגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully