וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאש נטוורקס הישראלית חתמה על הסכם להתקנה מסחרית של מערכת אופטימיזציה על רשת הסלולר של AT&T Wireless

בעז בבאי

3.10.2001 / 17:05

המערכת של פלאש תותקן על פלטפורמת האינטרנט סלולר של חטיבת הסלולר של AT&T, כחלק ממעבר של החברה לתקשורת סלולרית G3

חברת הסטארט אפ הישראלית פלאש נטוורקס, המתמחה בייעול והאצת תעבורת מידע ברשתות תקשורת סלולריות ולווייניות, חתמה על הסכם עם איי.טי אנד טי וויירלס (AT&T (Wireless, חטיבת הסלולר של חברת התקשורת האמריקאית איי.טי אנד טי, ולפיו תותקן מערכת ה-NettGain 1100 של החברה מהרצליה על פלטפורמת האינטרנט הסלולרי של איי.טי אנד טי ויירלס.

מערכת ה-NettGain 1100, מוצר הדגל של פלאש נטוורקס, משמשת להעברת נתונים מהירה ברשתות תקשורת, תוך ניצול אופטימלי של רוחב הפס הקיים. המוצר מוטמע לתוך תשתיות התקשורת של הלקוחות ומספק פתרון הכולל גם מאיץ פרוטוקולי תקשורת, מנגנוני בקרת זרימה, הקצאה נכונה של משאבי תקשורת ואיחוד קבצי אינפורמציה.

צבי פלד, מנכ"ל פלאש נטוורקס, אמר ל-TheMarker כי זוהי העסקה המסחרית המשמעותית ביותר של החברה בשוק הסלולר בארה"ב. לדבריו, חשיבותה טמונה בפוטנציאל העסקי הגדול שלה, מעבר לערך הכספי, מכיוון שחברת איי.טי אנד טי ויירלס שואפת להפוך לשחקנית המובילה בארה"ב באספקת שירותי תקשורת סלולרית.

איי.טי אנד טי ויירלס מספקת כיום שירותי תקשורת סלולרית ל-16 מיליון מנויים בארה"ב, אבל רק חלק קטן מהם מחובר כיום לשירותי אינטרנט סלולרי. הטמעת המערכת של פלאש נטוורקס תאפשר להם קבלה מהירה של נתונים וחיבור לדואר אלקטרוני באמצעות מכשירים בעלי טכנולוגיה סלולרית דור 2.5 ודור 3 (G3).

פלאש נטוורקס, שהוקמה ב-1996, מעסיקה כיום 55 עובדים במרכז הפיתוח בהרצליה ובמשרדיה בניו ג'רסי, ארה"ב. החברה נמצאת כיום בתהליך גיוס הון פרטי בהיקף של 10-15מיליון דולר. לדברי פלד, חלק מהכספים כבר גויסו והוא מאמין כי החברה תשלים את התהליך עד סוף השנה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully