וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנטהאוז ב-17 מיליון דולר

גיא ליברמן

24.1.2008 / 11:55

תושב חוץ שבר את השיא של שרי אריסון ושילם 17 מיליון דולר לדירה בפרויקט רוטשילד 1 בתל אביב

תושב חוץ יהודי רכש את דירת הפנטהאוז במגדל רוטשילד 1 בתל אביב שמקימה קבוצת חבס ב-17 מיליון דולר. זהו המחיר הגבוה ביותר ששולם על דירה בישראל, ובכך נשבר השיא שקבעה שרי אריסון מלפני יותר משנה, כשרכשה דירת פנטהאוז במגדל G ב-13 מיליון דולר.

"בשוק הנדל"ן עוקבים מקרוב אחרי דירת הפנטהאוז המיוחדת הזו, וזאת עקב המחירים הגבוהים שבהם נמכרו הדירות האחרות בפרויקט, לרוב יותר מ-10,000 דולר למ"ר. המחיר שבו היא נמכרה בהחלט מייצג את הלך הרוח כיום בשוק, של עליות מחיר דולריות בדירות יוקרה נדירות", אומר איש נדל"ן שניסה בעצמו למכור את הפנטהאוז.

מדובר בדירה בת 780 מ"ר שמשתרעת על כל הקומה ה-32 והאחרונה של המגדל, ששמו ניתן לו על פי כתובתו - רוטשילד 1, בין תחילת שדרות רוטשילד לנוה צדק. המגדל עתיד להתרומם הרבה מעבר לגגות הנמוכים שמתחתיו, שעל פי רוב מגיעים לארבע-חמש קומות.

העסקה בוצעה לפי תחשיב של כ-22 אלף דולר למ"ר. על פי תחשיב זה מדובר אמנם באחת מרמות המחירים הגבוהות שנרשמו על דירות בישראל, אך לא הגבוהה ביותר. בשנה שעברה נרכשה דירה בהרצליה פיתוח לפי 29.7 אלף דולר למ"ר.

עוד אלמנטים שממתנים את השיא הם שטח הדירה במגדל רוטשילד 1, שגדול בכ-10% משטח הטריפלקס שרכשה אריסון במגדל G, וירידת שער הדולר.

אריסון ערכה את העסקה שלה לפי תחשיב של 18.5 אלף דולר למ"ר, בשער דולר של כ-4.3 שקל, ואילו כיום שער הדולר נמוך ביותר מ-10%.

פרויקט רוטשילד 1 אמור להיות מאכלס ב-2010. הפנטהאוז נמכר, ככל הנראה, ליהודי המתגורר באירופה. מקבוצת חבס נמסר: "אנו לא מתייחסים לזהות הרוכשים או לעסקה כזו או אחרת".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully