וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לעבוד בחו"ל? משרד התמ"ת מחפש אתכם

28.1.2008 / 10:37

המינהל לסחר חוץ במשרד התמ"ת החל בגיוס מועמדים לקורס נספחים מסחריים בחו"ל שייפתח ביוני הקרוב

המינהל לסחר חוץ במשרד התמ"ת החל בגיוס מועמדים לקורס נספחים מסחריים, כך מסר בועז הירש המשנה למנכ"ל התמ"ת ומנהל המינהל לסחר חוץ. הירש מציין כי הקורס מיועד לבוגרי תואר ראשון ומעלה, ומטרתו להכשיר את הדור הבא של הנציגים הכלכליים של ישראל בעולם.

המינהל לסחר חוץ במשרד התמ"ת הינו הגוף המגבש את מדיניות סחר חוץ של מדינת ישראל במטרה להגביר התחרותיות של התעשייה הישראלית בשווקים הבינלאומיים. כיום יש לישראל 32 נספחים מסחריים ברחבי העולם. הנספחים מוצבים במדינות בהן היקף הסחר הינו משמעותי וקיים פוטנציאל להרחבתו כמו גם למשיכת השקעות לארץ.

הקורס נפתח מידי שנתיים-שלוש ומספר המשתתפים בו יעמוד על 12 איש מתוך יותר מ-1,000 מועמדים הצפויים להגיש מועמדות. הקורס הקרוב יחל בחודש יוני וימשך כ-3 חודשים בתנאי פנימייה.

בועז הירש, האחראי על הפעלת מערך הנספחים המסחריים, מציין עוד כי האתגרים העומדים בפני הנספח המסחרי מגוונים הן ברמת המאקרו – קידום הסכמים כלכליים, קידום שת"פ במו"פ ועוד, והן ברמת הסיוע הפרטני לחברות המעוניינות לייצא, ליצור שיתופי פעולה ולחדור לשווקים חדשים.

עוד הוסיף הירש כי חשיבותו של הנספח המסחרי הינה רבה בשל רשת הקשרים שהוא מקיים עם קהילת העסקים המקומית, ותשתית המידע שהוא יוצר, אלו מסייעים לאחר מכן לחברות ישראליות לקדם את מוצריהן. לבסוף, מדגיש הירש כי פעולות הנספחים המסחריים בתחומי ההסברה הכלכלית, קידום השקעות זרות, שת"פ בתחום המו"פ ותחזוקה של הסכמי סחר הינן מהמשימות המרכזיות בתכנית העבודה של משרד התמ"ת.

  • עוד באותו נושא:
  • תמ"ת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully