וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוחי דנקנר ממשיך למכור מניות סלקום

מיכאל רוכוורגר

30.1.2008 / 13:50

דיסקונט השקעות של נוחי דנקנר מכרה 3.3% ממניות סלקום לדויטשה בנק הגרמני תמורת כ-330 מיליון שקל

חברת דיסקונט השקעות, שבשליטת קונצרן אי.די.בי של נוחי דנקנר, מדווחת היום על שתי עסקות למכירת 3.3% ממניות חברת סלקום, שבשליטתה, עם בנק ההשקעות הגרמני דויטשה בנק תמורת 330 מיליון שקל.

דיסקונט השקעות סיכמה עם דויטשה בנק כי החברה לא תבצע מכירה נוספת של מניות סלקום במשך 4 חודשים מתום השלמת העסקה הנוכחית - אשר צפויה להגיע להשלמה היום - אלא במידה שדויטשה בנק יסכימו לכך.

עם השלמת העסקה, צפויה דיסקונט השקעות לרשום רווח הון של כ-104 מיליון שקל. בדיסקונט השקעות מציינים כי בחברה רואים בהשקעה בסלקום השקעה לטווח ארוך.

כמו כן, מכרה דיסקונט השקעות כ-1.3 מיליון מניות נוספות של סלקום, המהוות כ-1.3% מהון המניות של החברה תמורת 130.26 מיליון שקל. וצפויה לרשום בעקבות כך רווח הון נוסף בהיקף של כ-68 מיליון שקל. בכך משלימה שתי עסקות למכירת המניות של סלקום בהיקף כולל של כ-330.3 מיליון שקל. לאחר השלמת העסקה השניה תחזיק דיסקונט השקעות כ-54% מהון המניות של סלקום.

בתוך כך, בנק ההשקעות השווייצי UBS מעלה את מחיר היעד למניית סלקום בכ-26% לעומת מחיר היעד הקודם שלו, ל-34 דולר (כ-124 שקל) - מחיר הגבוה בכ-17% ממחירה בפתיחת המסחר הבוקר. דיסקונט השקעות צפויה לרשום רווח הון של 172 מיליון שקל. UBS מותיר המלצת "קנייה" לחברה. מניית סלקום יורדת כעת ב-3.5%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully