וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע המשבר בתחום הכבלים בארה"ב: חברת ואיו סוגרת את הפעילות בישראל ומפטרת 70 עובדים

שלומי שפר

31.1.2008 / 14:20

לאחרונה דיווחה חברת הכבלים האמריקאית קום קאסט על ירידה במינויים, ככל הנראה בשל ההאטה בכלכלה האמריקאית



חברת ואיו סוגרת את הפעילות שלה בישראל המעסיקה 70 איש. המהלך הוא על רקע תנאים מקרו כלכליים שיוצרים תחרותיות קשה בענף הכבלים וכן בשל החלטות של חברות הכבלים בארה"ב להשהות לעת עתה את השקעותיהן בתשתיות עתידיות. החברה, שהוקמה על ידי דוידי גילה פועלת מאיירפורט סיטי. ככל הידוע מספר קטן של עובדים מישראל ימשיך להיות מועסק על ידי החברה בארה"ב.



על רקע זה נאלצה הנהלת ואיו להחליט על מהלך משמעותי וחד של צמצום והתמקדות. במסגרת המהלך תתרכז חטיבת הכבלים בארה"ב ותעסוק בשיווק מכירות ותמיכה. במסגרת המהלך האחרון נעשה מאמץ למכור את הפעילות של חטיבת האלחוט ואת מחלקת 1T של החטיבה - כל אחת בנפרד.



צעדי החברה, אומרים בענף, נשענים על האמון של ההנהלה בטכנולוגיות שפיתחה ואיו ועל הערכתה שפתרונות הפס הרחב הם הפתרונות האולטימטיוויים לחברות הכבלים וכי זו רק שאלה של זמן עד למועד בו פתרונות החברה יתנו מענה לדור הבא של הכבלים בעולם בכלל ובארה"ב בפרט.



כזכור, הודיעה לאחרונה חברת קום קאסט, חברת הכבלים הגדולה בארה"ב, כי ברבעון הקודם חלה ירדה במספר המנויים בארה"ב. ההערכות הן כי הירידה במספר המנויים נובעת בין השאר מהמצב הכלכלי במשק האמריקאי, ההאטה הצפויה והמיתון המסתמן המאיים על יכולת החברות לצמוח.



כתוצאה מכך חברות הכבלים סוברות שאין כרגע הגיון כלכלי בהצטיידות ובשדרוג הציוד, הן נמנעות מפיתוחים ומרכישות ומנסות לעשות שימוש בציוד הקיים, זאת כדי לחסוך במזומנים. המשמעות של כך היא שכל החברות הנותנות שירותים לחברות הכבלים ניזוקו, ולא מן הנמנע שחברות אחרות העוסקות בתחום ייפגעו אף הן.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully