וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביש במקום גבי? שמועות בשוק כי המו"מ בין פריזמה לרביד תקוע; לבורסת המועמדים הצטרף מנכ"ל לאומי למשכנתאות

רם דגן

31.1.2008 / 16:34

כך נודע ל-TheMarker; יובל גביש נפגש בשבוע שעבר עם יו"ר מרקסטון רון לובש



מאת שרון שפורר ורם דגן



שבוע אחרי הודעתו של דב קוטלר על התפטרות מתפקיד מנכ"ל פריזמה ולאחר הפרסומים על מועמדותה של גבי רביד לתפקיד - נודע היום ל-TheMarker כי שמו של מועמד נוסף מצטרף לרשימה, וכי המשא ומתן עם רביד תקוע.



רון לובש, יו"ר פריזמה ומנכ"ל מרקסטון בעלת השליטה בחברה, נפגש באחרונה עם יובל גביש המשמש כיום כמנכ"ל לאומי למשכנתאות. מועמד נוסף ששמו הוזכר בקשר לתפקיד הבכיר בבית ההשקעות הוא עזרא עטר, מנהל קופות הגמל.



עם זאת, מינוי של גורם בנקאי אחרי מינוי של דב קוטלר שלא צלח, עשוי להיות מהלך מפתיע מבחינת לובש. בנוסף לכך, מקורות בלאומי העריכו היום כי גביש לא יעזוב בקלות את הבנק.



כמו כן, רבים בשוק מעריכים כי גם האפשרות למינוי של עזרא עטר - קלושה. היו מי סיפרו כי אחת הסיבות למהמורות בו נתקל המשא ומתן עם רביד היה המרמור שנוצר בקרב עובדי הבכירים של פריזמה.



גביש, 50, מונה רק לפני כשנה וחצי למנכ"ל לאומי למשכנתאות במקום ראובן צאבג. המינוי הזה הגיע אחרי 26 שנה בקבוצת לאומי כשבתפקידו האחרון שימש כמנהל מרחב ירושלים בחטיבה הבנקאית של לאומי. בעבר מילא גביש שורה של תפקידי מטה במרחבים, וניהל מספר סניפים עסקיים וקמעונאיים בבנק. לפני כחצי שנה הועלה שמו של גביש כמועמד לתפקיד מנכ"ל בנק ירושלים - מינוי שלא יצא בסופו של דבר לפועל.



בית ההשקעות פריזמה שהוקם לפני כשנה וחצי ספג פידיונות כבדים בקרנות הנאמנות של יותר מ-20 מיליארד שקל. היקף הכנסים המנוהל על ידו היום עומד על כ-50 מיליארד שקל. בינתיים מתנהלים הנכסים האלו ללא מנהל יציב וכש"חרב" ההנהלה החדשה - תהא זהותה אשר תהא - מרחפת על עובדיה של פריזמה - בפרט הבכירים שבהם.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully