וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשכים השינויים בפז: שוקי בונס - סמנכ"ל הזיקוק ועידו רוזוליו - מנכ"ל בית הזיקוק באשדוד - עוזבים את החברה

אבי בר-אלי

31.1.2008 / 18:05

מנכ"ל תשלובת הבקר של תנובה, מלאכי אלפר, ימונה למחליפם ב-1 במארס



נמשכים השינויים הפרסונלים בקבוצת : מנהל חטיבת הזיקוק והלוגיסטיקה של פז, יהושע (שוקי) בונס, ומנכ"ל בית הזיקוק באשדוד, עידו רוזוליו, יעזבו את החברה בסוף חודש פברואר. את מקומם יתפוס מנכ"ל תשלובת הבקר של תנובה, מלאכי אלפר, אשר יכנס לתפקידו ב-1 במארס.



בונס, גויס לפז בידי המנכ"ל הקודם, מודי בן-ש"ך ב-1997, כיהן בעבר גם כמנכ"ל רשת חנויות הנוחות ילו וכסמנכ"ל הכספים של הקבוצה. רוזוליו, כיהן כמנכ"ל בית הזיקוק עוד בטרם הופרטה החברה, ועברה לידי פז.



מפז נמסר כי "דירקטוריון החברה ומנכ"ל החברה מודים לבונס ולרוזוליו על תרומתם לחברה, ובמיוחד על המאמץ והדרך בה נקלטה ושולבה בהצלחה פעילות בית הזיקוק באשדוד בקבוצה".



בהודעת פז נאמר כי המהלך הינו חלק מהשינוי הארגוני המבוצע בחברה בסיוע חברת הייעוץ הבינלאומית Hay Group, ומטרתו להגביר הסינרגיה בחברה ולשפר התהליכים התפעוליים בה. במסגרת זו, נמסר, יאוחדו תפקידי מנהל חטיבת הזיקוק והלוגיסטיקה ומנכ"ל חברת הבת, פז בית זיקוק אשדוד.



לפני כחודש הציג מנכ"ל קבוצת פז, יונה פוגל, את השינוי הארגוני המקיף שמתכננת הקבוצה ליישם החל מתחילת 2008, ובמרכזו מעבר למבנה של ארבע חטיבות-חברות: פז קמעונאות ומסחר, פז תעשיות ושירותים, פז זיקוק והלוגיסטיקה, וחטיבת כספים ומטה. זאת מתוך כוונה עתידית להנפיקן לכשתידרש הקבוצה לגיוס הון.



השינוי הארגוני לווה בעזיבתו של מנהל חטיבת התפעול והקמעונות, עוזי פריד, ובמינוי חיצוני בודד: רו"ח אהוד לוריא, עד לאחרונה סמנכ"ל הכספים של פלאפון - אשר מונה למנכ"ל חטיבת הכספים והמטה ולמשנה למנכ"ל פז. עם זאת, השינוי היה עתיד לכלול צעדי התיעלות גם במבנה כוח האדם של החברה, הכרוכים בעזיבת עובדים.



אלפר (בן 48) הינו בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתפקידי ניהול בתעשייה, בין היתר כיהן כמנכ"ל חברת קליל תעשיות בע"מ, כסגן נשיא ומנהל חטיבה בחברת פרוטרום בע"מ, וכסגן נשיא בחברת חיפה כימיקלים בע"מ.



מלאכי אלפר משמש בשנים האחרונות כיועץ בתחומי הניהול, האסטרטגיה והפיתוח העסקי לשורה של גופים עסקיים מובילים במשק הישראלי ביניהם כימיקלים לישראל, אפריקה לישראל, אריסון השקעות ומכהן כיו"ר ומנכ"ל תשלובת הבקר של תנובה. אלפר הינו בעל תואר ראשון בהנדסת כימיה מהטכניון, בוגר לימודי מינהל עסקים למהנדסים באוניברסיטת חיפה ובוגר תוכנית הניהול המתקדם של אוניברסיטת הרווארד.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully