וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינוק של פי 7 ברווח הרבעוני של חברת כרטיסי האשראי מאסטרקארד ל-300 מיליון דולר; המניה קופצת 12% בוול סטריט

סוכנויות הידיעות

31.1.2008 / 18:22

תרמו לתוצאות מכירת החזקות בחברת כרטיסי אשראי בברזיל וזינוק של 13% בשימוש בכרטיסי החברה בעולם



מסטרקארד (סימול MA), חברת כרטיסי האשראי השנייה בגודלה בעולם, דיווחה היום על זינוק של כמעט פי שבעה ברווחיה הרבעוניים הודות לצמיחה איתנה בפעילותה מחוץ לארה"ב ומכירת אחזקותיה בחברת כרטיסי אשראי בברזיל. מניית מסטרקארד מזנקת ב-12% במסחר בוול סטריט.



מסטרקארד, אשר גייסה 2.4 מיליארד דולר בהנפקה ראשונה לציבור בוול סטריט בשנת 2006, רשמה ברבעון הרביעי של שנת 2007 רווח של 304.2 מיליון דולר, לעומת רווח של 40.9 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. בניכוי הכנסות חד פעמיות, רשמה החברה רווח של 89 סנט למניה מדוללת, מעל לתחזית האנליסטים לרווח של 72 סנט למניה.



החברה ייחסה את השיפור בתוצאותיה להכנסה של 185 מיליון דולר שרשמה בתקופה המדווחת בעקבות מכירת חברת כרטיסי האשראי הברזילאית רדקארד (Redecard), וכן לצמיחה של 13% בשימוש בכרטיס אשראי בעולם לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת.



בשורה העליונה רשמה החברה הכנסות של 1.07 מיליארד דולר ברבעון הרביעי, גידול של 28% לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת. השימוש בכרטיסי אשראי של החברה באזור דרום אסיה, המזרח התיכון ואפריקה זינוק ב-42%, והשימוש באזור אמריקה הלטינית קפץ ב-28%. עם זאת, בארה"ב נרשם גידול של 5.1% בלבד.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully