וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוס שפירא מנתח את שוק הסלולר: "המחירים דומים בין כל החברות - זה אומר שיש תחרות"

אמיתי זיו

31.1.2008 / 18:29

"שירות הוא לא ערך בפני עצמו, אלא כלי למטרה עסקית; אנשי שרות רבים לא מבינים את זה", אמר היום בכנס המי"ל



"הקושי הגדול ביותר בתקשורת הוא ליצור משהו שהוא שונה, מבודל", כך אמר היום עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום, בכנס של המרכז הישראלי לניהול בנושא שירות, שפירא הוסיף: "בשוק התקשורת, בארץ ובעולם, המחירים דומים מאוד בין כל החברות. בניגוד למה שנהוג לחשוב בארץ, זה שהמחירים דומים זה דווקא אומר שיש תחרות, ולא שאין תחרות. אנחנו יכולים לראות שחדשנות שיווקית או טכנולוגית מועתקים בין החברות בטווחי זמן קצרים של שבועיים עד ארבעה שבועות. הדברים ניתנים לחיקוי מהר מאוד, גם כשמדובר על פיתוח טכנולוגי ובטח כשמדובר על הוזלת מחירים. לכן קשה כל כך קשה ליצור בידול". שירות הוא לא ערך בפני עצמו, אלא כלי למטרה עסקית. אנשי שרות רבים לא מבינים את זה".



לפני שפתח בהרצאתו התבדח שפירא עם הנוכחים ואמר: "בניגוד למרצים האחרים אני דווקא מזמין אתכם להדליק ניידים, לעשות טלפונים ולשלוח סמסים".



הכנס השנתי של הפורום הבכיר לשירות לקוחות של המי"ל התקיים היום במלון שרתון סיטי טאוור. בכנס התקיים פאנל תחת הכותרת 'שמירה על לקוח בזמן משבר', ובין הדוברים היה גם רון איילון, מנכ"ל YES, שהתייחס ל'ספטמבר השחור' שחוותה החברה ויועץ התקשורת מוטי שרף שהתייחס למשבר ב'טיב טעם'.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully