וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומי קארד ופמי פרימיום זכו בציון הגבוה ביותר על מצוינות בשירות מטעם המרכז הישראלי לניהול

רינה רוזנברג

31.1.2008 / 18:58

בין המתמודדים היה גם מחוז דרום של המשטרה שקיבל תעודת הערכה על נכונותו לשים למבחן את השירות הניתן על ידו



בכנס המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) שהתקיים הבוקר זכו חברות פמי פרימיום ולאומי קארד בציון הגבוה ביותר על מצוינות בשירות. השנה התמודדו 14 חברות וגופים ציבוריים בשלוש קטגוריות על פי גודלם.



בין המתמודדים היו קוקה קולה, תמי 4, יורוקום, אלקטרה, עיריית חולון, yes וגם משטרת ישראל - מחוז דרום, שקיבלה תעודת הערכה על נכונותה לשים למבחן את השירות הניתן על ידה לאזרח.



שלושה כוכבי מצוינות בשירות הוענקו לחברות הולנדיה, דיגיטל סרוויס, דשנים וחומרים כימיים ומשקר. ארבעה כוכבי מצוינות בשירות הוענקו לתמי 4, אמפא מוצרי צריכה, יורוקום תקשורת דיגיטלית, אלקטרה מוצרי צריכה, קוקה קולה, עיריית חולון ו-yes.



הציון למשתתפים בתחרות הורכב בחציו מתוצאות סקר שביעות רצון לקוחות שנערך במיוחד עבור התחרות. בסקר נשאלו מאות מלקוחות המתמודדים שאלות בנושאי שרות. חציו השני של הציון ניתן על ידי צוות שופטים מומחה.



מנכ"ל המי"ל, פנינה שנהב, תיארה בכנס את המצב התחרותי כיום, בו הלקוח מקבל כתוצאה מדמיון במוצרים של חברות דומות שירות שונה, המבדל את החברות זו מזו. "החברות מבינות שהשירות הוא חלק אינטגרלי מהמוצר", מסבירה שנהב. "במקביל לכך, משתכללים הלקוחות ביכולת הדרישה שלהם לחוויית שירות טובה יותר".



בין המשתתפים בכנס היו מנכ"ל אל על, חיים רומנו, מנכ"ל yes, רון איילון, יועץ התקשורת ראובן אדלר ואישים נוספים שהשתתפו בפאנל ניהול משברים.



אריה היילוייל, מנכ"ל לאומי קארד אמר לאחר הזכייה כי "מרגע הקמת חברת לאומי קארד לפני שבע שנים שמנו לנו ליעד את נושא השירות, מתוך הבנה שהשירות הוא אחד הגורמים המרכזיים שמבדלים את החברה מחברות אחרות".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully