וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיה: עליות חדות בעקבות הזינוק בנאסד"ק - הניקיי עלה ב-2.8% וההאנג סנג מזנק ב-3.5%

בעז בבאי

4.10.2001 / 8:54

מניות הטכנולוגיה בולטות בעליות חדות בעקבות הזינוק של מדד הנאסד"ק, והציפיות שהאישור הצפוי של חבילת הסיוע של הממשל יביא להתאוששות בפעילות בארה"ב

עליות שערים חדות נרשמות היום בשוקי המניות המרכזיים באסיה, כאשר מניות הטכנולוגיה מובילות את המגמה החיובית בעקבות הזינוק שרשם אמש מדד הנאסד"ק, והציפיות שהאישור הצפוי של חבילת הסיוע של הממשל יביא להתאוששות בפעילות הכלכלית בארה"ב.

מדד הניקיי סיים את המסחר היום בעלייה של 2.8% ל-10,205 נקודות ובהונג קונג מזנק מדד ההאנג סנג ב-3.49% ל-10,242 נקודות, הרמה הגבוהה ביותר מאז התקפת הטרור בארה"ב ב-11 בספטמבר. בסיאול קפץ מדד הקוספי ב-4.37% תוך פריצת רמת ההתנגדות של 500 נקודות.

מדד הנאסד"ק עלה אמש בשיעור חד של 5.9% בתגובה לתחזית החיובית שהציגה חברת סיסקו, שמניותיה קפצו ב-21.6%, ומנתונים חיוביים של מדד מנהלי הרכש של המגזר הלא-יצרני בארה"ב של ספטמבר.

הנשיא ג'ורג' בוש קרא לקונגרס לאשר במהירות חבילת תמריצים כלכליים של 60-75 מיליארד דולר, שתכלול הקלות מס למגזר העסקי ולצרכנים.

מנכ"ל סיסקו, ג'ון צ'יימברס, אמר כי הוא חש בנוח עם התחזיות הנוכחיות לרבעון המסתיים בסוף אוקטובר. דבריו של צ'יימברס מהווים אישוש לתחזיות האנליסטים, הצופים לחברה רווח של 2 סנט למניה, על הכנסות של 4.16 מיליארד דולר. התוצאות של סיסקו אמורות להתפרסם ב-5 בנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully