וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת סיסקו פירסמה מכרז לביטוח פנסיה לעובדיה בישראל

הארץ

4.10.2001 / 9:47

הנהלת החברה תאפשר לכל עובד לבחור אם כל שכרו יבוטח לפנסיה, או שחלק מהשכר יבוטח לפנסיה וחלק אחר לתוכנית ביטוח מנהלים

מאת חיים ביאור

חברת סיסקו , המייצרת פתרונות חומרה לרשתות מחשבים, פירסמה בימים אלה הזמנה לקרנות פנסיה להגיש הצעות לביטוח פנסיה מקיפה לעובדיה בישראל; זאת, חרף המשבר בענף ההיי-טק. לסיסקו ישראל 380 עובדים ששכרם גבוה מהשכר הממוצע במשק, ועל כן היא מטרה אטרקטיווית עבור קרנות פנסיה.

הנהלת החברה תאפשר לכל עובד לבחור אם כל שכרו יבוטח לפנסיה, או שחלק מהשכר יבוטח לפנסיה וחלק אחר לתוכנית ביטוח מנהלים. החלטה זו נובעת, בין השאר, מההגבלה לפיה ניתן לבטח לקרן פנסיה רק עד סכום שגובהו פעמיים השכר הממוצע במשק.

בהנהלת החברה הסבירו שכיום נהנים עובדי החברה מתוכניות ביטוח מנהלים בלבד, "ואנו מבקשים להציע לעובדים תוכניות ביטוח מעודכנות בשל תיקוני החקיקה שנעשו". בחירת קרנות הפנסיה תיעשה על ידי סוכני ביטוח, המשמשים כ"מנהלי הסדר".

בסיסקו תינתן עדיפות לקרנות פנסיה גדולות כמו מבטחים ומקפת וכן לקרנות שיש להן קשר מבני עם חברות ביטוח, כגון עתודות, עמית ויוזמה. קרן הפנסיה פיסגה לא תילקח בחשבון מכיוון שהבעלים של הקרן, מנחם קלי, מונה לתפקיד יועץ של סיסקו לבחירת קרן הפנסיה.

המכרז של סיסקו מתפרסם כחודשיים לאחר שחברת אמדוקס - חברת ההיי-טק הגדולה בישראל המעסיקה 4,500 עובדים - פירסמה מכרז לביטוח פנסיוני לעובדיה שאף הוא יהיה משולב; לעובדיה תינתן אפשרות לחלק את ביטוח שכרם בין קרן הפנסיה לביטוח המנהלים.

כיועץ למכרז הפנסיה של אמדוקס, המייצרת תוכנות לניהול חשבונות חיוב של חברות טלפוניה, מונה פרופ' יאיר באב"ד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully