וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'וב של רונה דנקנר

רותם שטרקמן

3.2.2008 / 9:43

נוחי דנקנר מכניס את בתו רונה לדסק"ש עם שכר של 27,000 שקל בחודש. גם אנחנו רוצים

חברת דיסקונט השקעות מקבוצת אי.די.בי, שיגרה לבורסה בסוף השבוע הודעה שמרמזת משהו על התוכניות של נוחי דנקנר, בעל השליטה, בנוגע לדור הבנים במשפחתו - הדור השלישי במשפחת דנקנר.

לפי ההודעה, דסק"ש מקבוצת אי.די.בי מזמינה את בעלי המניות בחברה לאסיפה כללית, שבה בין היתר תינתן להם הזכות להצביע על העסקתה בחברה של רונה דנקנר, בתו של נוחי - שזה לה הצעד הראשון ממדורי הרכילות אל מרכז המגזר העסקי.

באסיפה שתתקיים בעוד חמישה שבועות, תיערך הצבעה על תנאי שכרה של רונה. הדבר נדרש לפי כללי הרשות ני"ע, שמחייבים לתת גילוי נאות ולהביא להחלטתם של בעלי מניות המיעוט בכל עסקה שיש בה חשש לניגוד עניינים.

רונה דנקנר תקבל מדסק"ש 17 אלף שקל בחודש, ובנוסף דמי אחזקת רכב בסך 3,000 שקל, טלפון סלולרי ותשלום הוצאותיו. בנוסף, תקבל דנקנר את כל התנאים הסוציאליים - ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוח מנהלים וקרן השתלמות.

דנקנר, בת 23, סיימה לימודי מינהל עסקים במרכז הבינתחומי בהרצליה. עלות שכרה החודשי לחברה תהיה 27 אלף שקל בחודש, שהם 325 אלף שקל בשנה.

ומה יהיה התפקיד של רונה דנקנר בדיסקונט השקעות, החברה שמנהל עמי אראל? לפי ההודעה המעט סתומה, רונה תהיה "רפרנטית חברות בנות" במשרה מלאה. כפי הנראה, רונה כבר התקבלה לעבודה אצל אראל, שכן תוקף המינוי הוא ינואר 2008, לפני כחודש.

בסוף השבוע הודיעה דסק"ש גם על הפסקת המגעים למכירת החברה הבת, המ-לט, שהחלו לפני כמה שבועות, לאור "המצב בשווקים הרלוונטיים" בימים אלה. בשוק העריכו כי מי שמתעניינות בהמ-לט הן חברה יפאנית ושתי חברות אמריקאיות.

הייתכן שכבר בחודש הראשון להעסקתה, היתה רונה דנקנר מעורבת במגעים חובקי עולם על עסקה בהיקף של מאות מיליוני שקלים, שהמתח והעצבים שימשו בהם בערבובייה - וגרמו לכל העניין להתחיל ולהסתיים כל כך מהר? מה שבטוח, משעמם לא יהיה לה בעבודה של אבא. בכל מקרה, שיהיה בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully