וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר לאחר הסגירה: קורנינג ירדה ב-4.8% בתגובה לאזהרת הרווח; צ'ק פוינט המשיכה להתחזק

בעז בבאי

4.10.2001 / 10:29

קורנינג הזהירה שלא תעמוד בתחזיות האנליסטים לרבעון השלישי והרביעי; חברת אבטחת המידע הישראלית אישרה שתעמוד בתחזית הרווח לרבעון השלישי

מניות קורנינג (סימול GLW) בלטו בירידה של 4.8% ל-8.57 דולרים במסחר לאחר הסגירה, לאחר שיצרנית הסיבים האופטיים הגדולה בעולם פירסמה אזהרת רווח. החברה הודיעה אתמול כי בכוונתה להרחיב את תוכנית הארגון מחדש שלה - ובכלל זה פיטורים של עוד 4,000 עובדים וסגירה זמנית של מפעלים - שכתוצאה מהם תרשום החברה הוצאה של עד מיליארד דולר במחצית השנייה של שנת 2001, נוכח ההאטה בכל עסקיה.

קורנינג מסרה עוד כי עקב צעדים אלה לא תעמוד החברה בתחזית האנליסטים לרווח של 12 סנט למניה ברבעון השלישי. החברה צופה כעת כי הרווח התפעולי ברבעון השלישי יהיה 2-6 סנט למניה. כמו כן, הודיעה קורנינג כי היא צפויה לדווח על הפסד תפעולי ברבעון הרביעי, לעומת תחזית האנליסטים לרווח של 9 סנט למניה.

מניות חברת אבטחת המידע הישראלית צ'ק פוינט המשיכו את התחזקותן במסחר לאחר הסגירה הרשמית בוול סטריט, לאחר שהחברה אישרה שתעמוד בתחזית הרווח לרבעון השלישי. מניות צ'ק פוינט, אשר זינקו אתמול ב-13.7%, המשיכו לזנק ב-7.7% במסחר שלאחר הסגירה ל-28 דולר.

צ'ק פוינט הודיעה כי תצליח לעמוד בתחזיות לרווח של 28-29 סנט למניה, אך הורידה את תחזית ההכנסות ל-117-118 מיליון דולר. הנהלת החברה הסבירה כי אירועי ה-11 בספטמבר שיבשו את מהלך העסקים, והביאו לירידה מוערכת של ההכנסות ב-15-20 מיליון דולר.

לעומת זאת, נרשמו ירידות במניות סייפנט (סימול SFNT), לאחר שספקית מערכות אבטחת המידע האמריקאית מסרה שהכנסותיה יסתכמו ב-4 מיליון דולר ברבעון השלישי והפסדיה יגיעו ל-9 סנט למניה. זאת, לעומת חזיות מוקדמות של החברה להכנסות של 4-4.2 מיליון דולר והפסד של 6-9 סנט למניה. מניות החברה ירדו ב-1% ל-6.28 דולרים, לאחר שסיימו את המסחר הרשמי בעלייה של 6.5% ל-6.35 דולרים.

חוזה דצמבר על מדד הנאסד"ק 100 נותר ללא שינוי ברמה של 1,250 נקודות במסחר לאחר הסגירה, לאחר שזינק בסיום הפעילות הרשמית ב-7.8%. מדד הנאסד"ק עלה אמש בשיעור חד של 5.9% בסיום המסחר הרשמי בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully