וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

RealTimeImage הישראלית חתמה על הסכם שותפות עם יצרנית מערכות הדפוס הגדולה בעולם - היידלברג

בעז בבאי

4.10.2001 / 14:26

הסכם השותפות מקנה להיידלברג אפשרות להשקיע כמה מיליוני דולרים בודדים בחברה מאור יהודה, כך מסרו ל-TheMarker.com מקורות המקורבים לעסקה

חברת היידלברג (Heidelberg), יצרנית מערכות הדפוס הגדולה בעולם, וחברת הסטארט אפ הישראלית RealTimeImage חתמו על הסכם לפיתוח משותף של פיתרון טכנולוגי ליישומי הגהה מבוססי אינטרנט לתעשיית הדפוס, שאותו תפיץ החברה הגרמנית ללקוחותיה ברחבי העולם.

הסכם השותפות מקנה להיידלברג אפשרות להשקיע כמה מיליוני דולרים בודדים בחברה מאור יהודה, על פי תנאי הגיוס הפרטי שערכה רילטיים אימג' בסוף השנה שעברה. כך מסרו ל-TheMarker.com מקורות המקורבים לעסקה. במקביל נודע שהחברה, שצפויה לרשום השנה גידול של למעלה מ-50% במכירות, נערכת לאפשרות של הנפקת מניותיה בוול סטריט, כאשר תחול התאוששות בשוק הראשוני. ברילטיים אימאג' סירבו להתייחס לנתונים אלו.

ההכרזה על השותפות נערכה בתחילת החודש במסגרת תערוכת הדפוס הבינלאומית פרינט01, שהתקיימה בשיקגו, ארה"ב. הטכנולוגיה של רילטיים אימג' שולבה עם טכנולוגיות של היידלברג. הדור הראשון של המוצר המשותף, שמותג תחת השם HDPROOF, הוצג בביתן של החברה הגרמנית בתערוכה בשיקגו והוא נמצא כבר בשלבי מכירות ראשוניים.

המוצר מאפשר עבודה משותפת באמצעות האינטרנט במטרה לנתח, להגיה ולתקן פרטים הקשורים לעבודות דפוס, כמו איכות הצבעים, רמות רזולציה ועוד. הפתרון מאפשר לבתי דפוס, סוכנויות פרסום ובתי הוצאה לאור לייעל את העבודה על הפקת מוצרים גרפיים מבוססי תמונה, תוך שיפור הפיקוח, צמצום טעויות וחיסכון בהוצאות.

ההסכם יאפשר להיידלברג להשיק לראשונה שירות מקוון עבור תעשיית הדפוס העולמית, המבוסס על מודל החכרת שירותים (ASP). ההשקה של השירות מתוכננת לרבעון הרביעי של השנה הנוכחית ועשויה לשמש רכיב חיוני באסטרטגיה ארוכת הטווח של החברה, ליצור פורטל ממוקד לקוחות של ענף הדפוס.

היידלברג, הנסחרת בבורסה בפרנקפורט לפי שווי שוק של 3.7 מיליארד יורו (3.3 מיליארד דולר), רשמה צמיחה של 15% בהכנסות ל-5.3 מיליארד יורו בשנת הכספים שהסתיימה בסוף מארס 2001. רווחי החברה גדלו בשיעור של 12.7% ל-283 מיליון יורו. לחברה יש כיום כ-300 אלף לקוחות ברחבי העולם.

רילטיים אימג' השלימה בנובמבר שנת 2000 סבב גיוס שלישי של 9 מיליון דולר, לפי שווי של 72 מיליון דולר אחרי הכסף. קרן הון הסיכון דור ונצ'רס, שהיידלברג הינה אחת מהמשקיעות בה, הובילה את הגיוס, שבו השתתפו בנוסף גם משקיעים קודמים: קרן אינטל 64, ניובורי ונצ'רס, סאיטקס, , קרן אתגר ו-TDA Capital Partners.

בינואר שנה שעברה גייסה רילטיים אימג' סכום של 8 מיליון דולר בהנפקה פרטית מסאיטקס, מקרן אינטל 64, ומהקרן הבינלאומית של סיטיקורפ וקרן קומסור, קרן הון סיכון הנתמכת על ידי קומברס והקרנות של ג'ורג' סורוס. סאיטקס, המחזיקה כיום כ-15.9% השקיעה בה סכום כולל של 5.3 מיליון דולר.

רילטיים אימג' מפתחת טכנולוגיית זמן אמת, המספקת יישומי הגהה מרחוק (יישומים מקוונים) עבור קהיליות האמנות הגרפית וההדמיה הרפואית. החברה מעסיקה כ-45 עובדים במרכז הפיתוח בארץ ועוד כ-15 עובדים במרכז השיווק והפיתוח העסקי בקליפורניה, ארה"ב.

באפריל השנה חתמה רילטיים אימג' על הסכם שיתוף פעולה עם חברת אימאיישן (סימול:IMN), הנסחרת בבורסת ניו יורק לפי שווי חברה של 770 מיליון דולר, לפיתוח טכנולוגיית הגהה וירטואלית לשוק הדפוס בצבע.

מלבד זאת, יש לחברה שותפות אסטרטגית עם חברת איסמאן מדיקל, החטיבה הרפואית של חברת מוצרי הצילום האמריקאית קודאק. החברה, המספקת שירותי הדמיה רפואית בבתי חולים בארה"ב, החלה לשווק לפני כחודשיים מוצר חדשני המבוסס על הטכנולוגיה של החברה הישראלית. המוצר מאפשר לרופאים לבחון תצלומי רנטגן, סי.טי, אם.אר.איי ועוד באמצעות האינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully