וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופרט מרדוק: לא רוצה את יאהו

הדר תדמור

5.2.2008 / 9:01

איל התקשורת מכחיש את השמועות לגבי גיבוש הצעת רכש ליאהו: "אנחנו פשוט לא מעוניינים בשלב הזה"

רופרט מרדוק, העומד בראש ענקית המדיה ניוז קורפ, הכחיש את השמועות לגבי עניינה של ניוז קורפ ברכישת יאהו. "אנחנו בהחלט לא מעוניינים בהגשת הצעת רכש ליאהו", אמר יו"ר ניוז קורפ בשיחת וועידה שערך לאחר הצגת הדו"ח הכספי של החברה. בנוסף אמר מרדוק: "אנחנו פשוט לא מעוניינים להגיש הצעת רכש עבור יאהו בשלב זה".

מרדוק ציין כי לניוז קורפ אין כל כוונה להגיש הצעות רכש עבור יאהו או עבור AOL, חטיבת האינטרנט של טיים וורנר, באם הן עומדות למכירה. הוא הוסיף כי ניוז קורפ מעדיפה לרכוש חברות סטארט-אפ מאשר חברות ממוסדות וגדולות יותר. מרדוק אמר כי ניוז קורפ אינה שוקלת כעת עסקה גדולה. בשנה שעברה רכשה ניוז קורפ את דאו ג'ונס, מו"לית "וול סטריט ג'ורנל".

בלוג הטכנולוגיה האמריקאי TechCrunch ציטט ביום ראשון מקורות המקורבים לעסקה, אשר טוענים כי בין החברות המעוניינות להגיש הצעת רכש נגדית להצעתה של מיקרוסופט גם נמצאת ניוז קורפ - ענקית המדיה של רופרט מרדוק.

אתר האינטרנט סקוטלנד און סנדיי דיווח, כי יאהו תהיה מעוניינת בהצעת רכש דווקא מצד אפל, לאחר שג'רי יאנג הביע את הערצתו לחברה בעבר. לפי האתר, גם קונגלומרט אינטראקטיב קורפ עשוי להתענין ברכישת יאהו. האתר אפילו ציין: "הקונגלומרט לא ייתן למיקרוסופט לקחת את יאהו ללא מאבק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully