וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסימני המשבר בשוק העבודה: מדור חדש בלוח הדרושים של מעריב - שאלות ותשובות בנושאי קריירה

עינב בן יהודה

4.10.2001 / 16:02

על השאלות יענו פסיכולוגים תעסוקתיים. מנכ"ל לוח מעריב: "מטרת השירות החדש לסייע לקוראים בבעיות אישיות המתעוררות כתוצאה מאי מציאת עבודה"

החל מסוף השבוע הקרוב יתחיל לוח מעריב בשיווקו של שירות חדש לקוראיו תחת הכותרת "אתם שואלים בנושא תעסוקה וקריירה - והפסיכולוגים התעסוקתיים שלנו עונים".

עופר בירב, מנהל לוח דרושים מעריב, מציין כי ההחלטה ליצור את המדור החדש נבעה ממצב השוק: "הקושי במציאת עבודה גובר ומחפשי העבודה שרויים בלחץ, שעלול ליצור בעיות אישיות. מטרתו של המדור לסייע לפונים באותן בעיות אישיות, ולאו דווקא לענות על שאלות הקשורות לראיונות עבודה ומבחני מיון".

המדור החדש יתפרש על חצי עמוד בלוח הדרושים של העיתון, ואת התשובות יספקו פסיכולוגים תעסוקתיים ממכון הדס וממכון נועם. לדברי בירב, המדור יופיע כל עוד יתקבלו שאלות, "המטרה שלנו אינה לעייף את הקוראים, כל עוד המדור יהיה רלוונטי הוא ימשיך להתפרסם".

תחום הדרושים נמצא בחודשים האחרונים במגמת ירידה. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף ההשקעה בתחום הדרושים עמד בחודש אוגוסט השנה על כ-2.71 מיליון דולר, זאת בהשוואה לכ-7.7 מיליון דולר באוגוסט שנה שעברה, ובהשוואה לכ-2.87 מיליון דולר ביולי 2001. מנתוני יפעת, המתייחסים להיקף מודעות הדרושים על פי מחירי מחירון, עולה כי בתקופת השיא של הענף, ספטמבר 2000, ההשקעה הכספית בתחום הדרושים נאמדה בכ-10 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully