וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Storm Telecommunications תבחן מוצרי הסטארט אפ הישראלי Native Networks כצעד אחרון לפני השקה מסחרית

ערן גבאי

4.10.2001 / 18:59

מוצרי החברה הישראלית, שגייסה בספטמבר 2000 18.2 מ' ד' לפי שווי של 40 מ' ד', מפשטים הקישוריות בין רשתות ציבוריות ורשתות פנים ארגוניות ומנצלים רוחב הפס ברשתות אופטיות

חברת הסטארט אפ Native Networks מפתח תקווה, המפתחת פתרונות ריבוב (Multiplexing) לרשתות גישה אופטיות, הודיעה היום כי Storm Telecommunications, ספקית שירותי הגישה האופטיים הכלל אירופית, תהיה הראשונה לנסות את מוצריה במסגרת שלב הבתא. שלב זה הוא שלב המבחן האחרון לפני ההשקה המסחרית של מוצרי ה-NativeMux.

Storm Telecommunications תנסה את מוצר ה-EtherMux-M של Native Networks. המוצר נועד לפשט את הקישוריות בין רשתות ציבוריות ורשתות פנים ארגוניות ולהביא לניצול מקסימלי של רוחב הפס ברשתות אופטיות. כמו כן, Storm Telecommunications תבחן גם את מערכת הניהול של Native Networks.

אנדי ווד, סמנכ"ל טכנולוגיות ב-Storm Telecommunications, אומר כי הטכנולוגיה של Native Networks תאפשר ל-Storm להקטין את עלויות התפעול ברשת הגישה בצורה ניכרת. הסטארט אפ Native Networks, שנוסד באוקטובר 1999 על ידי ד"ר גלעד גורן ומנחם קפלן, עוסק בפיתוח פתרונות לרשתות גישה אופטיות.

החברה ביצעה בספטמבר 2000 גיוס שני של 18.2 מיליון דולר לפי שווי חברה של 40 מיליון דולר. בחברה השקיעו חברת ההשקעות Anschutz והקרנות Apax Partners, Israel Seed Group, JVP, SkyPoint וקרנות Soros.

הטכנולוגיה של החברה מאפשרת למפעילי רשתות תקשורת הקצאת משאבים גמישה, תוך הבטחת איכות השירות ליישומים עסקיים קריטיים.

מוצרי החברה מפשטים את הקישוריות בין רשתות ציבוריות ורשתות פנים-ארגוניות, מביאים את רוחב הפס ברשתות אופטיות לניצול אופטימלי ומאפשרים לספקי תקשורת להציע שירותי נתונים וטלפוניה במחיר נמוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully