וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב: הבורסה צפויה לנעול את השבוע בירידות

נתן שבע

7.2.2008 / 9:21

באסיה נרשמת הבוקר מגמה מעורבת כאשר חלק מבורסות המזרח סגורות לרגל חג. היום תפורסם החלטת הריבית באירופה

סימני המיתון בארה"ב מסרבים לתת אותותיהם בבורסה בתל אביב שצפויה לפתוח את המסחר שוב בירידות שערים לאור המשך המגמה השלילית אתמול בארה"ב. באסיה נרשמת הבוקר מגמה מעורבת כאשר חלק מבורסות המזרח סגורות לרגל חג.

באירופה ימתינו המשקיעים היום להודעות על הריבית ולסימנים להמשך שישחררו הבנקים המרכזים שם. הבנק המרכזי של אירופה (ECB) ובנק אוף אינגלנד עתידים לפרסם מחר את החלטות הריבית שלהם. לפי ההערכות, צפוי הבנק המרכזי של בריטניה להוריד מחר את הריבית בשיעור של 0.25%. EBC צפוי להותיר את הריבית בגוש היורו ללא שינוי, אולם עשוי לאותת כי גברו האיומים על צמיחת הכלכלה האירופית.

בתל אביב יש כאלה שמתכננים על הורדת הריבית בסוף החודש של בנק ישראל ב-0.25% לאור הדולר החלש והכלכלות המאטות בעולם. יחד עם זאת, יעברו עוד שבועיים וחצי עד החלטה, ופרסום המדד עוד לפנינו. רק לפני מספר חודשים העריכו כי הריבית בישראל תהיה במגמת עלייה אך המיתון שמכה בשווקים הפך את הקערה על פיה.

אורכית שקפצה אתמול בכ-30% בבורסה בתל אביב בעקבות הזמנה מלקוח שמבצע עבודות עבור דויטשה טלקום תפתח הבוקר בפער שלילי של 6%.

טבע שצפויה לפרסם את תוצאותיה לשנת 2007 ביום שלישי הבא תפתח בפער שלילי של 0.8%.

אלווריון שאיכזבה אתמול את המשקיעים עם תחזיות כושלות לרבעון הראשון תפתח בפער שלילי של 8% לאחר שקרסה אתמול ב-7% בתל אביב. וריפון בפער שלילי של 4.3%.

  • עוד באותו נושא:
  • בורסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully