וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האבולוציה של ה-SMS

אמיתי זיו

13.2.2008 / 17:22

קומברס מציגה בברצלונה שורה של שירותים חדשים: מסרים מידיים, מסרונים בחינם על חשבון המפרסמים ורשימת זמינות של אנשי קשר

חברת קומברס מציגה בתערוכת המובייל בברצלונה שורה של שירותים חדשים ההופכים את ה-SMS למוצר מתקדם הרבה יותר מהפתקיות הדיגיטליות שאנו מכירים. "אנחנו נמצאים בנקודה מעניינת של שינוי והתפתחות בתחום ההודעות. אנחנו קוראים לזה: Converged Messaging", כך מוסר ל-TheMarker דרור בין, סגן נשיא חברת קומברס.

קומברס מביאה את בשורת הפשטות של תוכנות המסרים המיידיים לתקשורת הניידת: רשימת אנשי הקשר בטלפון הנייד תשתכלל, כך שתציג ללקוח האם אנשי הקשר שלו זמינים. הלקוח יוכל לשלוח הודעות מיידיות, תמונות וקטעים קוליים קצרים.

בקומברס מאמינים שהשירות הקולי חשוב ביותר, ועשוי להחליף את ההודעה הקולית הקלאסית: "ה- Visual Voice Mail הרבה יותר פשוט לעומת המצב הנוכחי. היום צריך להתקשר לתיבה הקולית, לשמוע את הדודה מקריאה את התפריט, ובסוף אתה אפילו לא יודע מי שלח את ההודעה", מסביר בין. השירות החדש של קומברס התחרה בתערוכה בברצלונה על התואר שירות המסרים המיידיים הטוב ביותר, אך לא זכה בפרס.

שירות נוסף שמשיקה קומברס מביא גם הוא את ההיגיון ונוחות היישומים של ה-PC למכשיר הנייד. משתמשים יוכלו להוסיף להודעות ה-SMS שלהם חתימה אישית, וכן הודעות תשובה אוטומטית להודעה, דוגמת "יצאתי לחופשה".

שירות נוסף מאותה משפחה יאפשר העתקה אוטומטית של הודעות ה-SMS לתיבת האימייל או לפורטל של המפעילה הסלולרית. בין: "הרבה אנשים רוצים תיעוד של היסטוריית ה-SMS שלהם, למשל מסיבות עסקיות. בסלולרי יש זיכרון מוגבל והשירות הזה פותר את הבעיה".

קומברס מקדמת בתערוכה אף הודעות SMS ו-MMS במימון מפרסמים: הלקוח ישלח הודעה, אך לא ישלם עליה, תמורת פרסומת מובנית בתוך ההודעה.

קומברס מציגה בתערוכה שירות נוסף: הורדת תוכנה ל-PC המדמה את הטלפון הנייד, ומאפשרת ביצוע דרך המחשב, של כל הפעולות המתבצעות על ידי הנייד, כגון שליחת SMS או הוצאת וקבלת שיחות קוליות.

קומברס נבדלת מחברות סטארט-אפ קטנות רבות המציגות בתערוכה בברצלונה. בניגוד אליהן, מדובר בחברת ענק המובילה את השוק העולמי בתחומי הודעות טקסט, הודעות מדיה ותיבות קוליות. ניתן להעריך שהשירותים שמציגה קומברס ישתלבו בקרוב אצל כמה ממפעילות הסלולר בעולם. ובשוק הישראלי? ההכרזה באחת המפעילות הסלולריות בקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • קומברס
  • sms

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully