וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות מתקפת הטרור שוקל מורגן סטנלי לנטוש את בניין המשרדים החדש שהקים במנהטן

סוכנויות הידיעות

5.10.2001 / 9:05

החל להקים מגדל משרדים בן 38 קומות במרכז מנהטן סמוך לטיימס סקוור ב-1999 ותיכנן להעביר לתחומו סוחרים ואנשי מכירות תוך מספר חודשים, כך מדווח ה"וול סטריט ג'ורנל"

מורגן סטנלי שוקל לנטוש את בניין המשרדים החדש שהקים במנהטן ולהעביר מספר עובדים לפרברים בעקבות מתקפת הטרור שהרסה את מרכז פעילותה במרכז הסחר העולמי, כך מדווח ה"וול סטריט ג'ורנל".

הבנק החל להקים מגדל משרדים בן 38 קומות במרכז מנהטן סמוך לטיימס סקוור ב-1999 ותיכנן להעביר לתחומו מספר סוחרים ואנשי מכירות בתוך מספר חודשים. כעת שוקל מורגן סטנלי למכור את הבניין - מה שלא היה בכוונתו לפני ה-11 בספטמבר.

מהלך כזה עלול ליצור אפקט דומינו. אחד מן הקונים הפוטנציאליים של בניין המשרדים הוא מתחרהו של מורגן סטנלי - ליהמן ברדרס, שנעקר ממקומו במרכז הפיננסי העולמי הסמוך למתחם התאומים.

בשנים האחרונות התברר שפחתה החשיבות להתקבצותן של חברות פיננסיות זו לצד זו, מה שהופך את עזיבת וול סטריט לפחות מפתיעה מכפי שהיתה נשמעת לפני עשור.

עם זאת, לא מתכוון הבנק לנטוש את ניו יורק. השבוע השיב שטח משרדים עבור 700 מעובדיו העוסקים בניהול סחר באיסט סייד של מנהטן, ורבים מ-62 אלף עובדיו שוכנים בחמישה בניינים בקרבת הטיימס סקוור. בעקבות המתקפה מאמינים מנהלי הבנק שעל כוח האדם להיות מבוזר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully