וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התגברות העניין בנו החלה עם השפל הכלכלי"

דיאן הס

5.10.2001 / 14:32

מנכ"ל פוליקום בראיון על לפני ואחרי ה-11 בספטמבר

בעקבות האירועים הטרגיים של ה-11 בספטמבר, חיפשו המנהלים המודאגים דרכים להימנע מחוסר הנוחות והסכנות הצפויות שבטיסות.

מגמה זו סייעה בשיגורן של מניות חברות התעופה למערבולת של ירידות, אך במקביל העלתה את מניותיהן של ספקיות שירותי וידיאו קונפרנס. WebEx ופוליקום (PLCM), שתי ספקיות של שירות זה, עלו כל אחת בלמעלה מ-50% מאז ה-10 בספטמבר. שוחחנו עם רוברט האגרט, מנכ"ל פוליקום, על המגמות בשוק הוידיאו קונפרנס ועל יעדיה העתידיים של פוליקום.

האם חזית בהתגברות הביקוש למוצריך מאז מתקפת הטרור?

"חזינו בעלייה משמעותית במספר המתעניינים ובשיחות המבקשות מידע על שירותינו. אך התגברות העניין החלה בראשית השנה עם השפל הכלכלי. אנשים ביקשו למצוא דרך תקשורת ללא צורך בנסיעות. הטכנולוגיה שלנו זולה וקלה לשימוש".

מה אתה חוזה שיתרחש עם התחדשות התנועה העסקית?

"בשלוש השנים האחרונות אנחנו יודעים צמיחה עקבית. שינויים שורשיים עברו על התעשייה במהלך השנים האחרונות. לפני חמש שנים, לדוגמה, מוצרי הווידיאו קונפרנס עלו 50 אלף דולר. הערכה למתחילים עולה כעת 4,000 דולר. לפני חמש שנים היתה איכות השידור קופצנית, כעת היא השתפרה באופן דרמטי. למעשה ESPN השתמשה לאחרונה בוידיאו קונפרנס כדי לראיין מאמנים במהלך הדראפט של ליגת ה-NFL, והאיכות היתה טובה דיה כדי להעלות את הראיונות ישירות לאוויר".

האם תוכל להסביר כיצד פועלת טכנולגיית הווידיאו קונפרנס שלכם?

"אנו משתמשים במצלמה ובמיקרופון כדי ללכוד תמונה וקול, אשר עוברים קידוד במעבדים מהירים ונשלחים באמצעות רשת מקומית או קו ISDN. התמונה מוקרנת אז על מסך. זה הרעיון הבסיסי".

מה היו השינויים החשובים בטכנולוגיה

"שידרגנו את מהירות המעבדים וכתבנו תוכנה חדשה לחלוטין שעובדת בצורה טובה יותר. קבענו גם תקן תקשורת אחיד, כך שרשתות של יצרנים שונים יכולות לשוחח זו עם זו".

האם אתה יכול לדבר על הרכישה המוצעת של חברתך בידי פיקצ'רטל?

"פיקצ'רטל (סימול PCTL) תסייע לגידול החברתה ואנו נפיק מכך שפע של יתרונות. הם חזקים במקומות המהווים נקודות תורפה מבחינתנו. הענקנו שירות של אפליקציות מבוססות מכשירים ואילו הם משרתים באמצעות אפליקציות מבוססות מחשבים אישיים. כעת אנו מכסים גם מוצרים מבוססי מחשבים אישיים".

מי משתמש במוצריכם ומה המשוב החוזר אותו אתם מקבלים?

"FEMA (הסוכנות הפדרלית לניהול בשעת חירום) וקבוצות סיוע חירום משתמשים בהם. סגן הנשיא צ'ייני השתמש בשירותינו כדי לשוחח עם הנשיא בוש כשהאחרון שהה בנברסקה ב-11 בספטמבר. בריסטול מאיירס (סימול BMY) השתמשה בהם וחסכה בהוצאות נסיעה כתוצאה מכך. ארנסט אנד יאנג ופורד (סימול F) נמנות על לקוחותינו".

"למוצרים שלנו יש פוטנציאל עצום בשדה החינוך. אוקלהומה משתמשת ברשת וידיאו הפרושה ברחבי המדינה כדי לסייע לאנשי חינוך להביא שיעורים אוניברסיטאיים לרמה בית הספר התיכון".

מה עשתה פוליקום כתגובה ספציפית לאירועי ה-11 בספטמבר?

"הפעלנו תוכנית של סיוע באמצעות שידורי וידיאו לקורבנות, למשפחות ולסוכנויות ההצלה הנוגעות בדבר. המתקנים שלנו יסדירו, ללא תשלום, וידיאו קונפרנס מכל מקום בעולם. העומס התקשורתי הקשה על אנשים לתקשר זה עם זה. זו אחת הדרכים בהן אנו מאמנים שסייענו לציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully