וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט מינה כונס זמני למניעת הברחת רכושה של חברת הסטארט אפ קומוויו

הארץ

4.10.2001 / 9:30

הבקשה הוגשה לאחר שהחברה נקלעה לקשיים כלכליים וצברה חוב בסך 2.5 מיליון שקל לבנק הפועלים ומיליוני שקלים נוספים לצדדים שלישיים

מאת אסף ברגרפרוינד

בית המשפט המחוזי נעתר אתמול לבקשת בנק הפועלים ומינה כונס נכסים זמני לשמירה על נכסי חברת הסטארט-אפ קומוויו ויז'ואל סיסטמס מרעננה.

הבקשה הוגשה לאחר שהחברה נקלעה לקשיים כלכליים וצברה חוב בסך 2.5 מיליון שקל לבנק ומיליוני שקלים נוספים לצדדים שלישיים. בבקשה למינוי כונס נכסים זמני טוען בנק הפועלים, באמצעות עו"ד איתן ארז, כי מאחר שהמצב הנוכחי של החברה לא יאפשר לה לשלם את המשכורות לעובדיה - קיים חשש כי עם היוודע מצבה ישרור כאוס בחברה וייתכן שמנהליה ועובדיה יפעלו להברחת רכוש בשווי 3 מיליון דולר הקיים במשרדי החברה.

חברת קומוויו נוסדה ב-1996 ועסקה בפיתוח מערכות תצוגה רחבה למולטימדיה באמצעות טכנולוגיית תצוגה דיגיטלית. לחברה יש 60 עובדים במפעל ברעננה. החברה גייסה 15 מיליון דולר בשני סיבובי גיוס.

בין המשקיעים בחברה: קרן ג'נסיס פרטנרס, חברת ההשקעות STI, חברת ההון סיכון של קומברס וגורג' סורוס וקבוצת משקיעים פרטיים. בנק הפועלים הגיש את הבקשה לאחר שהחברה נכשלה בגיוס נוסף של 2.5 מיליון דולר ולאור עיכוב בתשלומים המגיעים לחברה מלקוחותיה בשווי של כ-925 אלף דולר, בגין עסקות שמומנו על ידי הבנק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully