וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מרקס אנד ספנסר" בדרך לישראל

אפרת אדיר

17.2.2008 / 13:30

הרשת הבריטית מנהלת מגעים לפתיחת עד 10 חנויות כלבו בישראל. בשלב הראשון צפויות להיפתח חנויות בירושלים, חיפה ותל אביב

רשת מרקס אנד ספנסר הבריטית מתכננת פתיחת חנויות בישראל. בחודשיים האחרונים נפגשו זכייני המותג, ובראשם עידו מזורסקי - מנכ"ל טויס אר אס לשעבר, עם מנהלי קניונים שונים ברחבי הארץ. בין הקניונים שנבחנו על ידי הזכיינים: קניוני ישראל, קניון חיפה הגדול, קניון הזהב, קניון שבעת הכוכבים וקבוצת קניוני עזריאלי.

זכייני המותג התעניינו בעלויות של שכירת שטחים בקניונים על מנת לפתוח בתי כלבו של מרקס אנד ספנסר. בכוונת הזכיינים לפתוח בתי כלבו המשתרעים על פני 3,500-1,500 מ"ר.

בנוסף, הביעו הזכיינים עניין בפתיחת סניפים בערים מרכזיות כדוגמת פתח תקווה, חיפה, חדרה, ראשון לציון, רעננה, רמת גן, תל אביב וירושלים. הבעייתיות במציאת שטחים גדולים לפתיחת חנויות בקניונים ורשימות ההמתנה הארוכות של עסקים המעוניינים להיכנס לקניונים המובילים בארץ הובילו את זכייני מרקס אנד ספנסר להביע עניין בפריסה של עד 10 חנויות בישראל. בשלב הראשון, מתוכננות להיפתח 3-2 חנויות בשנת 2009 באזורי ירושלים, חיפה ותל אביב.

בשנים האחרונות מנסה המותג מרקס אנד ספנסר לפנות לקהל צעיר יותר באמצעות השקת קולקציות הלבשה תחתונה וביגוד אופנתיות וצעירות, ובכך לרענן את המותג. בשנה האחרונה החל המותג לפעול גם במדינות מזרח אירופה. גורמים בענף הקניונים גורסים כי זו הסיבה שיש מקום למותג זר כמו מרקס אנד ספנסר בשוק ההלבשה התחתונה.

המותג מרקס אנד ספנסר היה פעיל בשנות ה-80 בארץ, בקונספט של "חנות בתוך חנות" ברשת המשביר לצרכן, שהיתה אז בבעלות קו אופ הרבוע הכחול. אולם בגלגולו הקודם לא נחל המותג הצלחה. גורמים בענף אומרים כי הכישלון נבע מסכסוכים פנימיים בין בעלי רשת המשביר לצרכן לבעלי המותג הבריטי. כעת, מנסים הזכיינים החדשים של המותג לפעול באופן עצמאי בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully