וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

KPMG קונסלטינג מציעה ל-500 מעובדיה לצאת לחופשה ללא תשלום או לעבוד במשרה חלקית

סוכנויות הידיעות

5.10.2001 / 19:54

זירוקס מינתה את פרייס ווטרהאוס קופרס לרו"ח שלה במקום KPMG

KPMG קונסלטינג (סימול KCIN), חברת הייעוץ האמריקאית, הציעה ל-500 מעובדיה, שמהווים 5% מכוח העבודה שלה, לצאת לחופשה ללא תשלום או לחילופין לעבוד במשרה חלקית או להיקרא לעבודה רק כאשר יהיה צורך בהם, אמר היום דובר החברה ג'ון שניידאווינד.

"ביסודו זה צעד שנובע ממצב הכלכלה", אמר שניידאווינד. "איננו מתכננים פיטורים נוספים, אך היינו חייבים לעשות את מה שנדרש למען עסקינו". הצעת KPMG לעובדיה אינה חלק מהתוכנית לקיצוץ כוח העבודה של החברה ב-5%, או 450-550 עובדים, עליו הודיעה החברה באפריל. העובדים אשר יבחרו להיענות להצעת החברה ימשיכו להנות מביטוח רפואי ואופציות למניות, הוסיף דובר החברה.

נוכח ההאטה המתמשכת בכלכלה, צימצמו חברות ייעוץ רבות את פעילותן. כך למשל, חברת הייעוץ הגדולה בעולם, אקסנצ'ר (Accenture) - לשעבר אנדרסון קונסלטינג - הודיעה ב-17 באוגוסט על כוונתה לקצץ 1,500 משרות, או 2% מכוח העבודה שלה.

עוד נודע היום, כי חברת זירוקס (סימול XRX), יצרנית מכונות הצילום הגדולה בעולם, אשר משתדלת להותיר מאחוריה את הטעויות בחישוב הדו"חות החשבונאיים שלה שהובילו אותה לפרסום תוצאות שגויות, משנת 1998 ועד לרבעון הראשון של 2001, החליטה על מינוי פרייס ווטרהאוס קופרס לרו"ח שלה במקום KPMG. במסמכים שהגישה KPMG לרשות ניירות הערך בארה"ב, מסרה החברה כי הודעת זירוקס בדבר החלפת רו"ח התקבלה ב-25 בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully