וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקום מפטרת 120 עובדים

אמיתי זיו

17.2.2008 / 15:21

יבואנית נוקיה בישראל סוגרת את ערוץ השיווק הישיר, שבו הועסקו סוכני מכירות מדלת לדלת. המנכ"ל: אנו חייבים להיות ערים לשינויים בשוק

יורוקום, יבואנית נוקיה בישראל, מפטרת 120 עובדים. החברה סוגרת את ערוץ השיווק הישיר, שבו הועסקו סוכני מכירות מדלת לדלת, ועוד מספר אנשי מטה.

מכשירי נוקיה יימכרו מעתה ואילך דרך המפעילות הסלולריות, ובאופן מצומצם דרך משווקים אחרים כמו רשתות קמעוניות. משמעות המהלך לצרכן היא תלות גדולה יותר במפעילות הסלולריות,בשל העובדה שיהיה קשה עוד יותר להשיג מכשירי נוקיה שלא דרך חברה סלולרית, וללא התחייבות לחברה סלולרית. ביורוקום עושים מאמץ שהעובדים המפוטרים ימשיכו לשווק את מכשירי החברה באותו אופן, גם בעת שיהיו מועסקים של החברות הסלולריות.

על הפיטורים הצפויים שמעו עובדי החברה במכתב שהוציא מנכ"ל יורוקום, אילן גרינבוים: "כשחקן המרכזי בתחום, אנו חייבים להיות ערים לשינויים שחלים בשוק, לבצע את ההתאמות הנדרשות, ולקבל החלטות נבונות בנושא המיקוד העסקי של החברה. שינויים שחלו לאחרונה בתנאי הסחר שלנו מחייבים אותנו לקבל החלטה אמיצה וכואבת על סיום פעילות המכירה הישירה".

מיורוקום נמסר בתגובה: "עקב שינויים שחלו לאחרונה בשוק הסלולר המקומי, הערכות החברה לשנת 2008 והתמקדותה בליבה העסקית, החליטה הנהלת החברה לסיים את פעילות מחלקת המכירה הישירה (אנשי מכירות Door to Door), פעילות אותה ביצעה החברה עבור ובתיאום המפעילות הסלולריות. כחלק מהתהליך ניהלה החברה מגעים עם המפעילות לקליטת חלק מאנשי המכירות ושילובם במערך העבודה הקבוע של המפעילות. חלקם ייקלטו כבר בימים הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully