וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידר העלה ההמלצה למניית נייס ל"תשואת יתר"

שמואל שוסטר

18.2.2008 / 19:41

עם זאת, בית ההשקעות הוריד את מחיר היעד למניה ל-36 דולר. ברבעון האחרון של 2007 רשמה נייס רווח נקי של 8.3 מיליון דולר

לאחר שפירסמה דו"חות טובים מהצפוי ועמדה ברף העליון של תחזיותיה, מעלה האנליסט ערן יעקובי מבית ההשקעות לידר את המלצתו למניית חברת נייס ל"תשואת יתר" מהמלצתו הקודמת "תשואת שוק". עם זאת, בבית ההשקעות סבורים כי האטה מקרוכלכלית ושער דולר נמוך גרמו להתלבטות שבסופה הורד מחיר היעד ל-36 דולר ממחיר קודם של 39 דולר למניה.

יעקובי מונה מספר נקודות חיוביות, שבעטיין התקבלה ההחלטה להעלות את ההמלצה וביניהן: העובדה כי חצי משנת 2008 כבר "סגורה" מבחינת הזמנות, גידול בהיקפי העסקות - החברה דיווחה על 36 עסקות של 7 ספרות ברבעון האחרון, פי 3 מהרבעון המקביל אשתקד, כאשר 11 מתוך אותן עסקות הן מהתחום הביטחוני.

בנוסף לנקודות החוזק בתוך החברה, מנה יעקובי גם מספר נקודות חוזק בכלכלה העולמית שעשויים להשפיע בחיוב על החברה, וביניהן: הצמיחה החזקה במדינות המתפתחות, ובמיוחד בסין, ברזיל, הודו ומדינות אחרות באסיה פאסיפיק ומזרח אירופה. מגמה שצפויה, לדברי החברה להימשך גם ב-2008.

עם זאת, לא הכל ורוד בממלכת נייס. בלידר ציינו מספר נקודות שעשויות להשפיע לרעה על תוצאותיה של החברה ולפגוע לה בשורה התחתונה. בין הנקודות שצוינו, ניתן למנות את שערי החליפין, שעשויים לפגוע בצמיחת הרווחים, העובדה ש-25%-30% מההכנסות מגיעות מהסקטור הפיננסי ורובן מארה"ב, שעשויה להיכנס למיתון בתקופה הקרובה. וכן את התכווצות המכפילים שממנה סובל סקטור הטכנולוגיה כולו בתקופה האחרונה ואשר מכפילים של 20 אינם לגיטימיים עוד לתקופה זו.

כזכור, לפני כחמישה ימים סיימה נייס, העוסקת בפתרונות למינוף המידע באינטראקציות ושירותים בעלי ערך מוסף, את שנת 2007 עם הכנסות של 143.6 מיליון דולר ברבעון הרביעי, עלייה של 23% לעומת הרבעון המקביל ב-2006. והרווח הנקי הסתכם ב-8.3 מיליון דולר, או 13 סנט למניה, בהשוואה לרווח של 9.9 מיליון דולר, או 19 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully