וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבורסה בתל אביב: המסחר נפתח בירידות

טל לוי

20.2.2008 / 10:33

בהמשך לירידות השערים שנרשמו בוול סטריט, איבד היום מדד המעו"ף 1%. מדד תל אביב 100 ירד ב-0.7%. מדד הבנקים מוביל את הירידות

הבורסה של תל אביב פותחת את יום המסחר הרביעי השבוע במגמה שלילית בהמשך לירידות השערים שנרשמו אמש בוול סטריט: מדד המעו"ף מאבד 1% ומדד תל אביב 100 יורד ב-0.7%.

המסחר בוול סטריט התחדש אתמול בערב לאחר ששלשום חל בארה"ב שבתון לרגל יום הנשיאים: אמנם המסחר נפתח בעלייה אולם סיים דווקא במגמה שלילית בשל זינוק במחיר הנפט הגולמי שעלה ב-5% לשיא, ונסגר לראשונה מעולם מעל לרמה של 100 דולר לחבית על רקע חששות כי ארגון אופ"ק יקצץ את תפוקת הנפט.

מדד נאסד"ק ירד ב-0.7% לרמה של 2,306 נקודות. מדד דאו ג'ונס השיל כ-0.1% לרמה של 12,336 נקודות ומדד S&P 500 איבד 0.1% לרמה של 1,348 נקודות.

מדד מניות הנדל"ן איבד 1.4%

מניית חברת גיוון אימג’ינג, מרכזת עניין לאור הפרסום ב-TheMarker כי שני מסחר שלמים חלפו לפני שהנהלת החברה מצאה לנכון להודיע לבורסה כי היא יודעת שמנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) סירבה לאשר את שיווק הגלולה למעי הגס ודחתה בכך את מימוש ההבטחה הטכנולוגית של החברה בשנתיים לפחות. המוצר של גיוון הוא גלולת וידיאו לאבחון אי סדירויות במערכת העיכול. הבוקר הודיעה גיוון כי קיבלה אישור לשיווק גלולת המצלמה ממשרד הבריאות הישראלי.

שופרסל נסחרת על רקע פרסום הדו"חות השנתיים הטובים: הרווח הנקי של החברה הוכפל ב-2007 ל-244 מיליון שקל ושולי הרווח התפעולי עלו ל-4.3%. שופרסל אף הפיקה מזומנים בהיקף של 629 מיליון שקל.

מדד הבנקים מוביל את ירידות השערים כשהוא מאבד 1.5% בהובלת לאומי והפועלים. מדד מניות הנדל"ן מאבד גם הוא 1.4% בהובלת אפריקה, קרדן NV וגזית גלוב.

במגזר הכימיה נרשמת מגמה מעורבת בהובלת כימיקלים לישראל ומכתשים אגן. טבע צפויה לפרסם מחר את תכנית החומש שלה ובשוק ממתינים לשמוע את הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully