וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוליגרך בונה בקיסריה הבית הגדול בארץ

TheMarker

21.2.2008 / 10:10

כך מפרסם הבוקר "ידיעות אחרונות". מדובר ברכישה של 5 מגרשים סמוכים כדי לבנות עליהם אחוזה. הערכת עלות הפרויקט: 70 מיליון שקל

עסקות הענק בנדל"ן בישראל הפכו בשנים האחרונות לעניין שבשגרה. ואולם נראה כי הן התרכזו בעיקר במטרופולין תל אביב וגוש דן. הבוקר מתברר כי גם קיסריה מצטרפת לחגיגית הנדל"ן.

העיתון "ידיעות אחרונות" מדווח הבוקר על עסקה, שלפיה מיליארדר ממוצא רוסי רכש בימים האחרונים חמש וילות סמוכות זו לזו, הרס אותן והוא מתכוון לבנות תחתן אחוזת ענק, ככל הנראה הבית הגדול בישראל.

על פי הפרסום ב"ידיעות אחרונות", השטח הכולל של המגרשים עומד על כ-11 דונם והשטח הבנוי המתוכנן עומד על כ-6,000 מ"ר. יוחנן אס, מנכ"ל חברת ריליטי אקזקיוטיב, התראיין הבוקר בגלי צה"ל בתוכנית "נכון לעכשיו" ואמר כי הוא מעריך שווילה ממוצעת נרכשה על ידי המיליארדר בכ-1.2 מיליון דולר. כלומר סך העיסקה עומדת על כ-6 מיליון דולר - רק לרכישת המגרשים.

אף העריך כי עלות הבנייה של הבית המתוכנן תעמוד על 2000-3000 דולר למ"ר (זאת לעומת עלות ממוצעת של כ-1000 דולר למ"ר לבית). לפיכך העלות המוערכת של הבית צפויה לעמוד על כ-15 מיליון דולר, בתוספת עלות המגרש - מדובר על עיסקה של כ-20 מיליון דולר - מעל 70 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully