וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת קפיטל פוינט תמשיך להפעיל את החממות הטכנולוגיות אופקים היי-טק ונצ'רס ומיט"ג היי-טק ונצ'רס

גיא גרימלנד

21.2.2008 / 15:58

קיבלה את אישורי ועדת החממות של המדען הראשי לתקופת זיכיון נוספת



קבוצת קפיטל פוינט, אשר בבעלותה שתי החממות הפריפריאליות אופקים היי-טק ונצ'רס ומיט"ג היי טק ונצ'רס, שבקצרין, קיבלה את אישורי ועדת החממות של המדען הראשי לתקופת זיכיון נוספת בת שלוש שנים עד לספטמבר 2011. תקופת זיכיון זו הינה תקופת הזיכיון השלישית שקיבלה קבוצת קפיטל פוינט, המאפשרת את רצף והמשכיות פעילותה שהחלה בשנת 2002.



קבוצת קפיטל פוינט משקיעה בחברות בשלב הסיד בתחומי המכשור הרפואי ומדעי החיים. ביוני 2006 השלימה את תהליך הנפקתה בבורסה של ת"א במסגרתה גייסה כ-10 מיליון דולר. הקבוצה מנהלת פורטפוליו של למעלה מ-25 חברות הפונות.



בין החברות הבולטות שבהן השקיעה הקבוצה הן: דרמיפסור, נוירודרם, אורתוגון, ביוספ, קונטיפי, ליטותק, וטריקס. עוד היא השקיעה באומניווי, שנמכרה לחברת DVTEL בכ-20 מיליון שקל, עוד בתקופת פעילותה בחממת אופקים ושהיתה לאקזיט הראשון של תוכנית החממות המופרטות במסגרתו השיבה למדינה כ-2.6 מיליון שקל.



לקפיטל פוינט הסכם שיתוף פעולה עם CFH, זרוע השקעות ההון סיכון של הבנק הגרמני Sachsen LB, שיחד עם הקבוצה מבצעת השקעות בחברות הפורטפוליו של הקבוצה באופן שוטף. קבוצת קפיטל פוינט הוקמה ומנוהלת על ידי דוד ליפיץ ויו"ר החברה הוא ד"ר שוקי גלייטמן, המדען הראשי לשעבר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully