וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפניקס רוכשת את חברת שקל

אתי אפללו

24.2.2008 / 11:17

תשלם עבור החברה לניהול הסדרים פנסיוניים 130 מיליון שקל. מאיר רוזן, הבעלים והמייסד של שקל, יישאר יו"ר החברה למשך 5 שנים

יהלי שפי מנכ"ל הפניקס ממשיך במסע הרכישות, ולאחר רכישת חברת האשראי גמא, מודיעה הפניקס היום, כי חתמה על מסמך עקרונות עם מאיר אוזן, הבעלים והמייסד של קבוצת שקל, לפיו תרכוש את מלוא זכויותיו בקבוצת שקל תמורת כ-130 מיליון שקל.

בנוסף, אוזן יהיה יו"ר חברות קבוצת שקל למשך 5 שנים תמורת שכר של 2 מיליון שקל לשנה בתוספת מענקים על בסיס רווח ואופציות. הפניקס תבצע תוך פרק זמן קצר בדיקת נאותות, וייחתם הסכם מפורט. יחד עם זאת, הפניקס התחייבה לכך שהתמורה בסך 130 מליון שקל הינה קבועה, וממצאים בבדיקת הנאותות שמשמעותם הכספית הינה עד 10% מהיקף התמורה, לא יהוו עילה לסטייה מהסכום שהוסכם.

לפני כשבוע דיווחנו כי אוזן נמצא במו"מ למכירת הסוכנות עם חברת הביטוח מנורה מבטחים וחברת הביטוח הפניקס, לאחר שמו"מ שהתנהל בינו לבין חברת הביטוח כלל התקרר עקב חילוקי דעות על אופן קביעת התמורה לעסקה. ביום חמישי האחרון הודיעה מנורה מבטחים, בראשותו של ארי קלמן, כי המגעים בינה לבין אוזן הופסקו.

גמא ושקל היו שתי עסקות בהן התייצבו מנורה מבטחים והפניקס זו מול זו, כאשר בשתי הפעמים הפניקס היתה זו שסגרה את העסקה. לפניקס שתי סוכנויות הסדר - קלע ואגם לידרים, אולם שקל תהיה תוספת משמעותית לכח ההפצה של הפניקס.

שקל הינה סוכנות ניהול ההסדרים הפנסיוניים הפרטית הגדולה ביותר בישראל. ב-30 שנות פעילותה צברה שקל מוניטין רב בזכות מקצועיותה, חדשנותה הטכנולוגית ויכולתה להעניק שירותים סינרגטיים ייחודיים ללקוחותיה. שקל מנהלת הסדרים פנסיוניים לכ-70 אלף עובדים בכ-2,500 חברות וארגונים. בשנת 2007 גבתה פרמיות בהיקף של כמיליארד שקל וניהלה נכסים בהיקף של כ-7 מיליארד שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully