וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

י.ו.א.ל. מכרה את מניותיה בחברה הבת יואל טכנולוגיות בתמורה לכ-7.4 מיליון שקל

אלי דניאל

7.10.2001 / 8:49

החזיקה עד כה בכל מניות יואל טכנולוגיות; רווח ההון הצפוי לחברה מהעסקה - 7.5 מ' ש'; יואל טכנולוגיות מכרה חלק מהחזקותיה באירונאוטיקס בכ-2.6 מ' ש'

חברת י.ו.א.ל (ירושלים אויל אקספלוריישן) הודיעה הבוקר כי מכרה את כל החזקותיה (100% מהון המניות) בחברה הבת יואל טכנולוגיות, בתמורה לסכום של כ-7.4 מיליון שקל. החברה הוסיפה כי בעקבות עסקה זו היא עתידה לרשום רווח הון של כ-7.5 מיליון שקל.

כמו כן, החברה הודיעה כי יואל טכנולוגיות הספיקה לשלשל לכיסה סך של כ-2.6 מיליון שקל, וזאת בתמורה לשטר הון ולכ-12.3% ממניות אירונאוטיקס יו.אי.וי סיסטמס העוסקת במחקר, פיתוח וייצר מערכת אוויוניקה לניהול משימות וניווט של מזל"טים ומל"טים. יצוין כי לאירונאוטיקס הסכם שת"פ אסטרטגי עם התעשייה האווירית בנוגע לפיתוח מזל"ט טקטי וייצורו וכן הסכם שיתוף פעולה עם חברת הענק האמריקאית ג'נרל דיינמיקס. בעקבות העסקה דוללו החזקות יואל טכנולוגיות באירונאוטיקס לכ-16.8% ממניותיה.

הכנסות י.ו.א.ל במחצית הראשונה של השנה הסתכמו בכ-23.1 מיליון שקל, כ-58% פחות מההכנסות בתקופה המקבילה. בשורה התחתונה, רשמה החברה במחצית הראשונה של שנת 2001 רווח של 242 אלף שקל, בהשוואה להפסד של כ-2.4 מיליון שקל אשר נרשם בתקופה המקבילה.

ההון העצמי של החברה לתום הרבעון השני הסתכם בכ-111.4 מיליון שקל, והוא מהווה כ-17% ממאזנה. כמו כן, נכון ליום ה-30 ביוני 2001 היו לחברה התחייבויות שוטפות לתאגידים בנקאיים בהיקף של כ-169.9 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully