וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנבאר מרחיבה את פעילותה במזרח אירופה - רכשה בניין משרדים בפולין ב-3.7 מיליון דולר

אלי דניאל

7.10.2001 / 10:45

הבניין, שממוקם בעיר קרקוב ושטחו עולה על 5,000 מ"ר, מושכר ועתיד להניב לחברה תשואה שנתית של כ-16%; העסקה בוצעה באמצעות חברה בת פולנית

חברת ההשקעות דנבאר , הנמצאת בשליטת איש העסקים יעקב אנגל, מדווחת היום על עסקת נדל"ן נוספת במזרח אירופה, כאשר הפעם מדובר בעסקה ראשונה המתבצעת בעיר קרקוב, בפולין.

על פי הודעת דנבאר, אחת מהחברות הבנות שלה הרשומה בפולין חתמה בשבוע שעבר על הסכם לרכישת בניין משרדים בקרקוב בשטח של כ-5,200 מ"ר בתמורה ל-3.7 מיליון דולר. החברה הוסיפה כי הבניין הוא חלק מפרויקט משרדים ומסחר בשטח כולל של כ-32 אלף מ"ר המוקם בעיר, וכי ניתנה לה זכות סירוב ראשונה לרכישה של מבנים נוספים שייבנו וישופצו בפרויקט האמור.

בדנבאר מציינים כי בניין המשרדים שנרכש מושכר במלואו ומניב תשואה שנתית של כ-16%. כמו כן, החברה מסרה כי התחייבה לשלם לצד שלישי אשר ינהל עבורה את הנכס סכום השווה ל-7.5% מהרווחים נטו.

יצוין כי במהלך החודשים יולי ואוגוסט 2001 ביצעה החברה שתי עסקות נוספות במזרח אירופה, במסגרתן נרכשו מתחם מחסנים לוגיסטיים הממוקם ליד בודפשט שבהונגריה בתמורה לכ-7.8 מיליון מרק גרמני ושני בנייני משרדים הממוקמים ברובע ה-13 בבודפשט בתמורה ל-4.3 מיליון מרק. מבנים אלה, המושכרים למשרד ממשלתי בהונגריה, מניבים דמי שכירות שנתיים של 641 אלף מרק.

מניות דנבאר נסחרות בבורסה של תל אביב לפי שווי של כ-60.8 מיליון שקל. החברה סיימה את המחצית הראשונה של השנה עם הכנסות של כ-26.1 מיליון שקל, כ-3% יותר מההכנסות בתקופה המקבילה. בשורה התחתונה רשמה החברה בששת החודשים הראשונים של השנה רווח נקי של כ-1.8 מיליון שקל, כ-57% פחות מהרווח בתקופה המקבילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully