וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליטו אופסט זיו מכרה את פעילותה העסקית לחברת פרנקל ובניו תמורת 5 מיליון שקל

ליאור כגן

7.10.2001 / 11:30

בנוסף, תהיה זיו זכאית לקבל במשך שנתיים אחוזים ממכירותיה של פרנקל ללקוחות זיו לשעבר; פרנקל תמשיך את פעילותה של זיו בתחום האריזות

חברת ליטו אופסט זיו , העוסקת בתחום האריזה, חתמה על הסכם למכירת פעילותה העסקית, ציוד ורכוש נוסף לחברה הפרטית פרנקל ובניו. פרנקל, שעוסקת גם היא בתחום האריזה, תשלם לזיו סכום של 5 מיליון שקל עבור הציוד והרכוש, ובתמורה למכירת הפעילות העסקית נקבע כי פרנקל תשלם לזיו במשך תקופה של שנתיים אחוז מסוים מהמכירות העתידיות ללקוחותיה של זיו.

במסגרת ההסכם העניקה זיו לפרנקל זכות קדימה ברכישת המלאי שלה. פרנקל תיכנס מיד לאחר החג למפעל של זיו בבית שמש ותמשיך את פעילותה העסקית של זיו בתחום האריזות. שתי החברות הסכימו להמשיך ולשתף פעולה על מנת להבטיח את רצף הייצור וההסכמים עם לקוחות וספקים.

חברת זיו מבהירה כי בכוונתה לעמוד בכל התחייבויותיה הקיימות. זיו סיימה את המחצית הראשונה של השנה עם הפסד של כ-2.9 מיליון שקל, בהמשך להפסד של 2.6 מיליון שקל בשנת 2000. מחזור המכירות של החברה במחצית הראשונה של השנה הסתכם ב-8.1 מיליון שקל, בהשוואה ל-9.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה.

המסחר במניות זיו הופסק ב-5 באוגוסט 2001, לאחר שהחברה לא עמדה בדרישות הבורסה בנוגע לשווי מזערי של אחזקות הציבור כפי שנקבע בכללי השימור. סך המאזן של החברה עומד על 22 מיליון שקל וההון העצמי מסתכם ב-7.3 מיליון שקל. שווי השוק של החברה (לפי מחיר המניה ביום המסחר האחרון) מסתכם בכ-15 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully