וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוזי ורטהיים - המנהיג העסקי המוערך ל-2008

אורה קורן

25.2.2008 / 9:50

בין עשרת המנהלים המוערכים ניתן למצוא גם את ארז ויגודמן, יוסי אקרמן, עמוס שפירא, עקיבא מוזס ואפי רוזנהויז

מוזי ורטהיים, בעל השליטה בחברה המרכזית למשקאות קלים (קוקה קולה ישראל) ומבעלי השליטה בבנק מזרחי טפחות, נבחר על ידי 24 אנשי עסקים מרכזיים במשק למנהיג העסקי המוביל של ישראל.

ורטהיים הפך את קוקה קולה למובילה בתחום המשקאות והרחיב את עסקיה עם רכישת טרה, תוך הפיכתה לשחקן משמעותי בענף המזון בישראל עם מחזור שנתי של יותר מ-2 מיליארד שקל וכ-2,000 עובדים. ורטהיים שותף גם בחברת הנדל"ן אלוני חץ, בחברת ההשקעות דש אייפקס, ביבואנית ב.מ.וו והוא גם בעל מניות עיקרי בקשת.

ורטהיים קיבל אמש אות הוקרה על מצויינות ניהולית מחברת דן אנד ברדסטריט, שערכה את הבדיקה. אחריו נבחרו (ללא דירוג) כמנהלים מוערכים: יוסי אקרמן מנכ"ל אלביט מערכות, ארז ויגודמן מנכ"ל שטראוס, אלי יונס מנכ"ל מזרחי טפחות, אפי רוזנהויז מנכ"ל שופרסל, חיים רומנו מנכ"ל אל על, עקיבא מוזס מנכ"ל כי"ל, מאיר שמיר מנכ"ל ויו"ר מבטח שמיר, אביגדור קפלן מנכ"ל כלל ביטוח, חיים שני מנכ"ל נייס מערכות ועמוס שפירא מנכ"ל סלקום.

מנכ"ל דן אנד ברדסטריט, ראובן קובנט, אמר כי כלל ההכנסות של החברות שבראשן עומדים עשרת המנהיגים העסקיים הוא 67 מיליארד שקל ויחד הם מעסיקים 76 אלף עובדים. בנוסף, נבחרו שלושת מנהלי הדור הבא: נדב גרינשפון מ"מ מנכ"ל אפריקה ישראל, חיים גבריאלי משנה למנכ"ל אי.די.בי וענת לוין ראש תחום השקעות ואשראי במגדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully