וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בי.וי.אר תספק ליצרנית המטוסים האירופית Aermacchi סימולטור ב-7.1 מ' ד'

אלי דניאל

7.10.2001 / 13:15

הסימולטור, המיועד לשימוש במטוסי אימון, יסופק ב-2002; בנוסף, בי.וי.אר תעניק ל-Aermacchi תמיכה לוגיסטית למשך שלוש שנים

חברת בי.וי.אר מערכות , הנמנית עם קבוצת אלישרא, שבשליטת כור , הודיעה היום תספק לחברת Aermacchi, יצרנית מטוסים מובילה באירופה המתמחה בייצור מטוסים צבאיים, סימולטור רב משימתי, בתמורה לסך של 7.1 מיליון דולר. כמו כן, תספק החברה, בנוסף למאמן, גם תמיכה לוגיסטית למשך תקופה של שלוש שנים.

הסימולטור הרב משימתי, המיועד לשימוש במטוסי אימון מסוג MB339, יסופק ל-Aermacchi במהלך 2002. הוא יכלול את תוכנת הסימולציה המתקדמת של החברה, מערכת תצוגה מתקדמת המעניקה שדה ראייה של 180 מעלות, בסיס נתונים גרפי מדויק המותאם לדרישות הלקוח, ותחנה לבניית בסיס נתונים גרפי המאפשר ללקוח להרחיב או ליצור בסיסי נתונים חדשים. כמו כן, תייצר החברה העתק מדויק של תא הטייס של מטוס האימון.

יואל קציר, מנכ"ל החברה, מסר כי "הזמנה זו מהווה צעד חשוב לחברה, מכיוון שבי.וי.אר מערכות תספק את הסימולטור ישירות ליצרן מטוסים מוביל ולא רק ללקוח סופי. כמו כן, חוזה זה מעמיק את פעילות החברה בשוק האירופי ומהווה פוטנציאל שיווקי נרחב לחברה".

בי.וי.אר מערכות, הנמנית עם קבוצת אלישרא - המרכזת את הפעילות הביטחונית של קונצרן כור- מתמחה בפיתוח וייצור סימולטורים ומערכות לאימון, תחקור והדרכה של קרבות אוויר, ים ויבשה.

מניית בי.וי.אר נסחרת בבורסת הנאסד"ק לפי שווי של כ-25.6 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully